یعنی ماها که ازدواج کردیم خر شدیم ؟🤦😂
انتخاب تاهل یا تجرد یک چیز کاملا شخصیه، ازدواج اگه تو زمان مناسب و آگاهانه باشه خریت نیست
ابراز علاقه به جنس مخالف طبیعیه اگه نتونی بهش برسی درگیر یک زندگی بی روح و کسل میشی که به بچه هاتم در آینده نمیتونی محبتی کنی و کلا روند افسرده و خشک رو ادامه میدی و به بقیه هم منتقل میکنی
نمونه حرفم همین تاپیک سر صبح که دیدم ! میگفت پدرم بخاطر ظرف شستن از خواب بیدارم کرد کتکم زد 😐