سلام دخترا
یه سوال دارم
من روز پنج پریود شروع کردم قرص جلوگیریو
و الان پنج روز بعد از اخرین قرص پریود شدم و دوتا قرص سفید(دارونما)مونده
حالا من بعد دوروز از پریودی ک این سفیدا تموم شد شروع کنم بسته بعدیو؟یا بزارم باز پنج پریودی؟
اخه دکترم گفت پشت سرهم بخور
ولی الان من تازه پریود شدم و میشه روز سوم ک باز بسته بعدیو بخورم
ینی اونو شروع کنم پریودم قط نمیشه زود تموم بشه