بله اولین عارضه قرصای ضد افسردگی کم شدن میل جنسی هست
بیهوده است مجادله بر سر اثبات دیانت یا بی دینی آدمها!کسی که دروغ نمی گوید , کسی که مهربان و با انصاف است,کسی که از رنج دیگران اندوهگین می شود و از شادمانی دیگران شاد است...کسی که انسان را و پرنده را و گیاه را و زمین را ,محترم می دارد,به مقصد رسیده است...از هر راهی که رفته باشد!
اصالت یعنی، بختیاری😍 ارجاعت میدم به امضام 💅 تا زمانیکه که نظرسازنده ای نداشته باشم در تایپکی کامنت نمیذارم 😊 اگه دیدی جوابتو ندادم بدون هم نظر نیستیم پس انرژی و وقت خودمو الکی هدر نمیدم و نظرمو به کسی تحمیل نمیکنم 😚 من ز نژاد کورشم ، آزاده ای پر شورشم پیکان تیر آرشم ، خون رگ سیاوشم من کاوه ی آهنگرم ، تا به ستم نیاورم از چرم، پرچم ساختم ، تا بر ستمگر تاختم از غرب و از ماد آمدیم ، ارژنگی و پاک آمدیم من پارت اشکانیم ، من شیر مرد پارسی ام موج خلیج فارسم ، من شاه تنها خاورم زیرا که من ایرانیم ، از قوم بختیاریم 🌺
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بیهوده است مجادله بر سر اثبات دیانت یا بی دینی آدمها!کسی که دروغ نمی گوید , کسی که مهربان و با انصاف است,کسی که از رنج دیگران اندوهگین می شود و از شادمانی دیگران شاد است...کسی که انسان را و پرنده را و گیاه را و زمین را ,محترم می دارد,به مقصد رسیده است...از هر راهی که رفته باشد!
بیهوده است مجادله بر سر اثبات دیانت یا بی دینی آدمها!کسی که دروغ نمی گوید , کسی که مهربان و با انصاف است,کسی که از رنج دیگران اندوهگین می شود و از شادمانی دیگران شاد است...کسی که انسان را و پرنده را و گیاه را و زمین را ,محترم می دارد,به مقصد رسیده است...از هر راهی که رفته باشد!
عههه چ خوبب بعد چرا تاثیر میزاره یا چجوری چاق میکنه ، بعد قطع کنیم عوارضش چیه
بخاطر تاثیری که روی هورمون های جنسی میزاره این کارو میکنه
اضافه وزن ممکنه بیاره چون خلقتو بهتر میکنه و اشتهات رو بالا میبره شایدم باعث اضافه وزن نشه برای همه یکسان نیست
بیهوده است مجادله بر سر اثبات دیانت یا بی دینی آدمها!کسی که دروغ نمی گوید , کسی که مهربان و با انصاف است,کسی که از رنج دیگران اندوهگین می شود و از شادمانی دیگران شاد است...کسی که انسان را و پرنده را و گیاه را و زمین را ,محترم می دارد,به مقصد رسیده است...از هر راهی که رفته باشد!
واقعا خلقم بهتر شده و دقیقا اشتهام بیشتر شده و میلم جنسیم کاملا صفر ولی بشدت راضیم ...
داروهای ضد افسردگی رو نباید یهویی قطع کنی پزشکی که براتون تجویز کرده باید بهتون بگه
بیهوده است مجادله بر سر اثبات دیانت یا بی دینی آدمها!کسی که دروغ نمی گوید , کسی که مهربان و با انصاف است,کسی که از رنج دیگران اندوهگین می شود و از شادمانی دیگران شاد است...کسی که انسان را و پرنده را و گیاه را و زمین را ,محترم می دارد,به مقصد رسیده است...از هر راهی که رفته باشد!