خود کشی شاید فکر کنی که راحت میشی
ولی تازه شروع سختیه
کسی که خودکشی میکنه یعنی به وجود خدا اعتقاد نداره چون اگه اعتقاد داشت تو سختیا به خدا پناه میبرد
پس هر چیزی راهی داره کمی صبر و تحمل ازت یه جواهر میسازه پس تسلیم نشو اینهمه سختی که داری و از تحملت خارج شده داره تو رو تبدیل به ادم بهتری میکنه ادمی که فهم و درک عمیق تری به موضوعات داره پس قدر لحظات رو بدون
به مشکلات فکر نکن و به خدا توکل کن میبینی که مشکلات به سادگی رفع میشه