جسمی درد نیست بنظرم وقتی درد روحی داری:/
اشکالی نداره اون دینا روحم در عذاب باشه
حداقل بابامو نمیبنم ک داره از بین میره افسردس
یا مامانمم ک افسرده شده اونم
با خودمو نمیبینمم گ دارم توی فشار درسی به خاطر حال روحیم عذاب میکشم ...
دردای من بزرگههه نمیتونم بگم بعضیا رو این جا واقعا
فقططط به خداا نمیتونم بریدم دنیال ی روش خودکشی هستم ک دیگ بخابم و بیدار نشم