2777
2789

تو اکباتان ؟

‌ما در زمینی قابل اشتعال زندگی می کنیم.همیشه آتش هست.همیشه خانه ها از دست می روندو زندگی ها گم می شوندولی هیچکس چمدانش را نمی بنددو به چراگاهی امن تر نمی رود.فقط اشکشان را پاک می کنندو مردگانشان را دفن می کنندو بچه های بیشتری می آوردندو جای پایشان را محکم تر می کنند.استیو تولتز |

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پرند.

اکباتان نه قاطی کردم 

منطقه کوزو؟ اونجایی که مسکن مهر و اینا هست یا فاز های دیگه؟

من چند سال پرند فاز ۲ میشتم ویلایی فاز ۲ همش فاز های دیگه اپارتمان و ایناس

‌ما در زمینی قابل اشتعال زندگی می کنیم.همیشه آتش هست.همیشه خانه ها از دست می روندو زندگی ها گم می شوندولی هیچکس چمدانش را نمی بنددو به چراگاهی امن تر نمی رود.فقط اشکشان را پاک می کنندو مردگانشان را دفن می کنندو بچه های بیشتری می آوردندو جای پایشان را محکم تر می کنند.استیو تولتز |
اکباتان نه قاطی کردم  منطقه کوزو؟ اونجایی که مسکن مهر و اینا هست یا فاز های دیگه؟ من چند سال ...

خب بنظرت طلا بفروشم یه پیش فروش اونجا بخرم‌؟برای فقط سرمايه پولم زیاد نیست تا ۳۰۰ میلیون مثلا

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز