2777
2789

تو اکباتان ؟

‌ما در زمینی قابل اشتعال زندگی می کنیم.همیشه آتش هست.همیشه خانه ها از دست می روندو زندگی ها گم می شوندولی هیچکس چمدانش را نمی بنددو به چراگاهی امن تر نمی رود.فقط اشکشان را پاک می کنندو مردگانشان را دفن می کنندو بچه های بیشتری می آوردندو جای پایشان را محکم تر می کنند.استیو تولتز |

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پرند.

اکباتان نه قاطی کردم 

منطقه کوزو؟ اونجایی که مسکن مهر و اینا هست یا فاز های دیگه؟

من چند سال پرند فاز ۲ میشتم ویلایی فاز ۲ همش فاز های دیگه اپارتمان و ایناس

‌ما در زمینی قابل اشتعال زندگی می کنیم.همیشه آتش هست.همیشه خانه ها از دست می روندو زندگی ها گم می شوندولی هیچکس چمدانش را نمی بنددو به چراگاهی امن تر نمی رود.فقط اشکشان را پاک می کنندو مردگانشان را دفن می کنندو بچه های بیشتری می آوردندو جای پایشان را محکم تر می کنند.استیو تولتز |
اکباتان نه قاطی کردم  منطقه کوزو؟ اونجایی که مسکن مهر و اینا هست یا فاز های دیگه؟ من چند سال ...

خب بنظرت طلا بفروشم یه پیش فروش اونجا بخرم‌؟برای فقط سرمايه پولم زیاد نیست تا ۳۰۰ میلیون مثلا

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز