2777
2789

یعنی انقد حساسه؟ من دوازده روزه عمل کردم🤕

اسی چهرت کی ورمش درست شد؟ 

من چشمام ژاپنی شده نمدونم چرا درس نمیشه

نکنه همینجور بمونه

عامو جونی خسمه اگ تو جوابتون طولش دادم درک کنین خیلی انرژی میخوا ک تایپ کنی خعلیاااا🤦‍♀️دعوا نکنین عیبه ینی توهر تاپیکی رفتم پاک جر بی چتونه عامو چتووونه🤨
یعنی انقد حساسه؟ من دوازده روزه عمل کردم🤕 اسی چهرت کی ورمش درست شد؟  من چشمام ژاپنی شده نمدو ...

چی بگم والا نه نیست 

به دکترم گفتم خندید گفت چیزیش نمیشه خودم خواستم تجربه دوستان رو بدونم 

والا نزدیک پنج ماه ورمش رفت 

همه اونا درست میشه نگرانش نباش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی بگم والا نه نیست  به دکترم گفتم خندید گفت چیزیش نمیشه خودم خواستم تجربه دوستان رو بدونم&nbs ...

مرسی عزیزم خیالم راحت شد

عامو جونی خسمه اگ تو جوابتون طولش دادم درک کنین خیلی انرژی میخوا ک تایپ کنی خعلیاااا🤦‍♀️دعوا نکنین عیبه ینی توهر تاپیکی رفتم پاک جر بی چتونه عامو چتووونه🤨

ببین بهترین دکترا هم همیشه میگن تا کی باید بینی چسب داشته باشه . حتی دکتر راستکاری که جزو بهترین جراحای بینیه تو تهران به من و دختر عموم که پیشش عمل کردیم تاکید داشت رو درست چسب زدن . چرا نزدی اونم تو خواب؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز