دیوونم.خواهرشوهرم ازم پرسید اسم بچه رو چی میخواین بذارین منم چند تا اسمی که انتخاب کردمو گفتم.برگشت گفت حالا من خودم چند تا اسم خوب براتون انتخاب میکنم به پسرت بیاد گفتم من برام مهم نیس به پسرم بیاد باید از اسم خوشم بیاد گفت نه اینجوری خوب نیس خودم انتخاب میکنم.میدونم آخرشم اسمی که خودم دلم میخوادو میذارما ولی عین دیوونه ها حرفاش رو مخمه