2777
2789

دیوونم.خواهرشوهرم ازم پرسید اسم بچه رو چی میخواین بذارین منم چند تا اسمی که انتخاب کردمو گفتم.برگشت گفت حالا من خودم چند تا اسم خوب براتون انتخاب میکنم به پسرت بیاد گفتم من برام مهم نیس به پسرم بیاد باید از اسم خوشم بیاد گفت نه اینجوری خوب نیس خودم انتخاب میکنم.میدونم آخرشم اسمی که خودم دلم میخوادو میذارما ولی عین دیوونه ها حرفاش رو مخمه

عشقم پسرم بهترینم نفسم بنده به نفسات.مامان خیلی منتظر اومدنت بودم فدای دستای کوچولوت بشم.پسر خوشگلم داداشی شدنت مبارک دورت بگردم تو انقد مهربونی چه داداشی خوبی میشی برا کنجد تو دلم❤❤❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همسرم حراست دانشگاه کار میکنه سه ماه تابستون ک سلف تعطیله خودم غذا میدادم میبرد ولی الان دیگ دانشجوه ...

ممنون

زندگی یعنی: یک سار پرید....از چه دلتنگ شدی؟    دلخوشی ها کم نیست مثلا این خورشید🌟🍃

سلام ..

از بس اینارو دیدم شام نخوردم از گشنگی  و فکر اینکه ایا کسی هس دندوناش اینقدر خراب باشه خابم نمیبره 

بعلاوه رعب و وحشت 🤯

و شبی هست که نباشد پس از آن فرداااااییی... 😊
ممنون بله خدارو شکر آره من مقصرم اون یه دفعه زد روی ترمز منم از پشت زدم بهش

ای بابا، اما خب طبیعیه که فکر ادم چندروز مشغول باشه😉موفق باشی❤

چه استراحت خوبیست در جوار خودم😊خودم،برای خودم،با خودم،کنار خودم🙃

شوهرم بغلم کرد تو خواب ، بیدار شدم

🌼خدایا هر چیزی به وقتش برای آدمها قشنگه🌼 ...به هر کس هرچیزی رو که میخواد همون زمانی بده که آرزوشو داره.خلاصه بگم مصلحتت رو با آرزوهای آدما یکی کن،اونا کسی رو جز تو ندارن.مرسی❤️

دیوونم.خواهرشوهرم ازم پرسید اسم بچه رو چی میخواین بذارین منم چند تا اسمی که انتخاب کردمو گفتم.برگشت ...

مهم نباشه برات بگیر بخواب

بچه خودته هااا کی میتونه جز تو اسم بزاره

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792