2777
2789
دیوونم.خواهرشوهرم ازم پرسید اسم بچه رو چی میخواین بذارین منم چند تا اسمی که انتخاب کردمو گفتم.برگشت ...

چه رو میدین شماها

همون اول باید میگفتی هنوز فکر نکردیم بهش ، و یه چشم غره میرفتی 

🌼خدایا هر چیزی به وقتش برای آدمها قشنگه🌼 ...به هر کس هرچیزی رو که میخواد همون زمانی بده که آرزوشو داره.خلاصه بگم مصلحتت رو با آرزوهای آدما یکی کن،اونا کسی رو جز تو ندارن.مرسی❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اولین روز دانشگاهمه😶🥲

  اگه دوست داشتی برای بابام دعا کن🥰سیاه قلم کار میکنم❤کاربری دست ۳تا دوسته🫶کاربر اصلی ام آموزش مجازی سیاه‌قلم دارم  ترمی ۷۵ هزارتومن اگر دوست داشتی بهم اطلاع بده اینستامو بهت بدم

چه رو میدین شماها همون اول باید میگفتی هنوز فکر نکردیم بهش ، و یه چشم غره میرفتی 

راس میگی خدایی.اگه این کارو میکردم دیگه ذهنمم الکی مشغول نمیشد.من بعد زایمان اولم افسردگی گرفتم حس میکنم تو این بارداریم دوباره داره میاد سراغم خیلی حساس شدم خیلییییی

عشقم پسرم بهترینم نفسم بنده به نفسات.مامان خیلی منتظر اومدنت بودم فدای دستای کوچولوت بشم.پسر خوشگلم داداشی شدنت مبارک دورت بگردم تو انقد مهربونی چه داداشی خوبی میشی برا کنجد تو دلم❤❤❤
مهم نباشه برات بگیر بخواب بچه خودته هااا کی میتونه جز تو اسم بزاره

آره دقیقا میدونم اینو با همه وجودم.همسرمم نظر خودم براش مهمه ولی خیلی تو بارداری زیادی حساس شدم حرفاش آزارم میده کاش تو مغزمون ی دکمه داش میزدی هر قسمتی دوس نداشتی پاک میشد😂😂

عشقم پسرم بهترینم نفسم بنده به نفسات.مامان خیلی منتظر اومدنت بودم فدای دستای کوچولوت بشم.پسر خوشگلم داداشی شدنت مبارک دورت بگردم تو انقد مهربونی چه داداشی خوبی میشی برا کنجد تو دلم❤❤❤
راس میگی خدایی.اگه این کارو میکردم دیگه ذهنمم الکی مشغول نمیشد.من بعد زایمان اولم افسردگی گرفتم حس م ...

حساس شدن دست خودت نیست ، بخاطر هورمون هاست،منم وحشتناک ب حرفاشون حساس شده بودم بعد زایمان، اصلا افتضاح، فکر میکردم با من دشمن هستن.

ولی اگر الان ب عقب و اون دوران برگردم روشی ک گقتم بهت رو در پیش میگیرم ، جمله ی کوتاه و سنگین و بعدش سکوت، هم خودشونو جمع میکنن، هم تو عقدت خالی میشه.اینجوری ساعت ها فکر نمیکنی اذیت شی

🌼خدایا هر چیزی به وقتش برای آدمها قشنگه🌼 ...به هر کس هرچیزی رو که میخواد همون زمانی بده که آرزوشو داره.خلاصه بگم مصلحتت رو با آرزوهای آدما یکی کن،اونا کسی رو جز تو ندارن.مرسی❤️

عههه،به خوشی باشههه

مرسی❤️

  اگه دوست داشتی برای بابام دعا کن🥰سیاه قلم کار میکنم❤کاربری دست ۳تا دوسته🫶کاربر اصلی ام آموزش مجازی سیاه‌قلم دارم  ترمی ۷۵ هزارتومن اگر دوست داشتی بهم اطلاع بده اینستامو بهت بدم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز