2777
2789
@savvin    اواخر سال بعد یا اوایل سال؟شغلش دولتی یا ازاد؟ درسته کسی الان بهم توجه میکنه ...

شغلش ز دولتی سال آینده نیمه پایانی سال عزیزم

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم جواب بدید لطفا     ازدواجم کی هست ؟سنتیه یا نه؟ چه جور ادمیه؟

کمی دوری بودن و نگرانی برات حس میشه که پوچه ازدواجت با کیس احساسیتع و از خانواده محترمیه ازدواجتون در فصل سردی هستش شبا بیخوابی داری بهتر انقدر ب خودتون سخت نگیرید

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
اجییی😿هسدی 😼چوقولی یکیو بکنم

جانم در تلاشم جواب دوستان رو بدم وقت مجازی اومدنم کمه ولی بگو عزیزم کمکی ازم بر بیاد باعث خوشحالیمه

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
جانم در تلاشم جواب دوستان رو بدم وقت مجازی اومدنم کمه ولی بگو عزیزم کمکی ازم بر بیاد باعث خوشحالیمه

نمیخوام 😿با بقیع دوس نشو هیق هیق🥲عشقم اسمتو نمیدونم

ولی اون پسره بود😒باز دیدمش چون مکان مشترک داریم یهو همون دختر عشوه خرکیه بش گفت فلانییی😍😐 بعد پسرم گفت میای بریم یه دست گیم منم بودما سه تایی بودیم😒و گفت اره پسرم گفت فرقی ندارع چ بازی یکیو فعال کن بریم 😒😿

برام دعا کنید لطفا دعا شما یه چیز دیگست

من کی خواستگار دارم ؟امسال یا سال بعد ازدواج میکنم ؟

ب زودی شخصی بین شما و همسر آیندت واسطه میشه قبول کردنش ز دس خودتونه طرفتون صورت گرد پوست گندمی و شخص مغرور

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
نمیخوام 😿با بقیع دوس نشو هیق هیق🥲عشقم اسمتو نمیدونم ولی اون پسره بود😒باز دیدمش چون مکان مشترک دا ...

ساوین عزیزم قربونت برم انقد خودتو اذیت نکن رفتاری داشته باش که ن برات عزیزع ن ازش بدت میاد باید طوری کنارش باشی بگی بخندی با مابقی با اونم ولی مث مابقی باهاش رفتار کن فعلا این برات بهترینه بعدشو هستم اگ حرکتی نکرد سمتت

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
ساوین عزیزم قربونت برم انقد خودتو اذیت نکن رفتاری داشته باش که ن برات عزیزع ن ازش بدت میاد باید طوری ...

ساوین قشنگم 😘 واست فرند فرستادم ک نگردم دنبالت البته قول میدم مزاحمت نشم

چقدر سخته این رفتار میبینمش نمیدونم باش حرف بزنم یا ن اصن برم تو جمعی ک هست یا وقتی خودش تنهاست سلام کنم یا ن 😒چون خودشو میگیره کلا سختع طبیعی رفتار کنم عاخشال اقا😒😒😒

برام دعا کنید لطفا دعا شما یه چیز دیگست

حد متوسط 

حدمتوسط یعنی چی؟یه خونه درست ودرمون داره؟شغلش؟ ماشینش؟توروخدا هرچی میدونی بگو

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
ب زودی شخصی بین شما و همسر آیندت واسطه میشه قبول کردنش ز دس خودتونه طرفتون صورت گرد پوست گندمی و شخص ...

عزیزم میشه راجع به من بفرمایید کی جدا میشم؟ چرا زندگیم اینطور شد ؟ همسرم اینهمه بد شد و هرگز هم جبران نکرد؟ هر چی تلاش کردم نتیجه نداد

ب زودی شخصی بین شما و همسر آیندت واسطه میشه قبول کردنش ز دس خودتونه طرفتون صورت گرد پوست گندمی و شخص ...

چه ماهی میان خواستگاری ؟

خواهشا بگو  

میشه برای حاجت رواییم یه صلوات بفرستید🥺❤️
کمی دوری بودن و نگرانی برات حس میشه که پوچه ازدواجت با کیس احساسیتع و از خانواده محترمیه ازدواجتون د ...

کسی مد نظرم نیست 

کیس احساسی ندارم

کِی وارد رابطه میشم با کسی؟

ربات حس ششم👇👇👇👇     https://t.me/FaalHoosh_bot?start=6920437616
ساوین قشنگم 😘 واست فرند فرستادم ک نگردم دنبالت البته قول میدم مزاحمت نشم چقدر سخته این رفتار میبین ...

عزیزم پاکیدمش دوباره حلش کنم برام معلومه ک سلام کن عزیزم عادی باش بخند استرس نداشته باش هی فکر نکن اینکار رو کنم بد میشه فکر می‌کنه بخاطرع جذب اون میکنم تا وقتی ک اینا ت ذهنت باشه کاری ز پیش نمیشه💫

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز