2777
2789
وااای ببخشید عشقم وحید چه حسی بهم داره ؟

سردی ازش حس میشه و همینطور ناراحتی ک باعث رنجیدنش  و یه جبران کردنه داستانی هستش  

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ینی کلا دوسم داره ؟یا نه؟  ببخشید خوابتم میوووومد

حستشو نباید بگیم دوست داشتن  در حال حاضر سرده در مقابل   بهت عزیزم  خودتو اذیت نکن 

ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
حستشو نباید بگیم دوست داشتن  در حال حاضر سرده در مقابل   بهت عزیزم  خودتو اذیت ن ...

به چیزی که میخوام میرسم ؟🌻😍 آینده خوبع؟

💍👩❤️👨متاهل 👩❤️👨💍❤️ Vali hal man bâ to khob Misha!❤️ تیکر بارداری نیست

باشه عزیزم

منم اگه شد جواب بده خخخخ

دوقلو داشتن چ خوبه😄من وابجیم دوقلوییم دوتا قل کاملا همسان ازهرنظر اخلاق ورفتار واعتقادات ...گاهی حتی ادامه خواب همو میبینیم دنیایی داریم واسه خودمون خخخخخ....ان شالله هرکی دوقلو میخواد خدابهش بده😃😃😃
حستشو نباید بگیم دوست داشتن  در حال حاضر سرده در مقابل   بهت عزیزم  خودتو اذیت ن ...

من کی خواستگار دارم ؟امسال یا سال بعد ازدواج میکنم ؟

میشه برای حاجت رواییم یه صلوات بفرستید🥺❤️
باهاتون غریبه نیست قدبلند لاغر اندامه نزدیک ب سن خودتون هستش چهره مهربون اجتماعی سال آینده اتفاق خوا ...

@savvin  اواخر سال بعد یا اوایل سال؟شغلش دولتی یا ازاد؟

درسته کسی الان بهم توجه میکنه

مطمئنم میشه خدای منم خیلی بزرگ و مهربونه😍

باهاتون غریبه نیست قدبلند لاغر اندامه نزدیک ب سن خودتون هستش چهره مهربون اجتماعی سال آینده اتفاق خوا ...

@savvin  اواخر سال بعد یا اوایل سال؟شغلش دولتی یا ازاد؟

درسته کسی الان بهم توجه میکنه


@savvin  

مطمئنم میشه خدای منم خیلی بزرگ و مهربونه😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز