saharsahari مدیر عضویت: 1402/02/12 تعداد پست: 7301 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 1728 بازدید | 262 پست خواهش میکنم بیا راجب ازدواجم بگوو یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام 1402/07/20 | 23:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
savvin عضویت: 1402/07/18 تعداد پست: 161 وااای ببخشید عشقم وحید چه حسی بهم داره ؟ سردی ازش حس میشه و همینطور ناراحتی ک باعث رنجیدنش و یه جبران کردنه داستانی هستش ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
بهارسروناز عضویت: 1402/06/06 تعداد پست: 1401 سردی ازش حس میشه و همینطور ناراحتی ک باعث رنجیدنش و یه جبران کردنه داستانی هستش ینی کلا دوسم داره ؟یا نه؟ ببخشید خوابتم میوووومد
savvin عضویت: 1402/07/18 تعداد پست: 161 ینی کلا دوسم داره ؟یا نه؟ ببخشید خوابتم میوووومد حستشو نباید بگیم دوست داشتن در حال حاضر سرده در مقابل بهت عزیزم خودتو اذیت نکن ز قول اسکندر کبیر :من از سپاه شیران ب رهبری یک گوسفند واهمه ای ندارم آنچه مرا میترساند سپاهی از گوسفندان ب رهبری یک شیر است....🪐
شومانا عضویت: 1399/07/06 تعداد پست: 6240 حستشو نباید بگیم دوست داشتن در حال حاضر سرده در مقابل بهت عزیزم خودتو اذیت ن ... به چیزی که میخوام میرسم ؟🌻😍 آینده خوبع؟ 💍👩❤️👨متاهل 👩❤️👨💍❤️ Vali hal man bâ to khob Misha!❤️ تیکر بارداری نیست
شومانا عضویت: 1399/07/06 تعداد پست: 6240 حستشو نباید بگیم دوست داشتن در حال حاضر سرده در مقابل بهت عزیزم خودتو اذیت ن ... نگفتی منو😟 💍👩❤️👨متاهل 👩❤️👨💍❤️ Vali hal man bâ to khob Misha!❤️ تیکر بارداری نیست
نفس۳۱۷۵۶ عضویت: 1398/06/21 تعداد پست: 2435 باشه عزیزم منم اگه شد جواب بده خخخخ دوقلو داشتن چ خوبه😄من وابجیم دوقلوییم دوتا قل کاملا همسان ازهرنظر اخلاق ورفتار واعتقادات ...گاهی حتی ادامه خواب همو میبینیم دنیایی داریم واسه خودمون خخخخخ....ان شالله هرکی دوقلو میخواد خدابهش بده😃😃😃
maryammmmmmmmm عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 5024 حستشو نباید بگیم دوست داشتن در حال حاضر سرده در مقابل بهت عزیزم خودتو اذیت ن ... من کی خواستگار دارم ؟امسال یا سال بعد ازدواج میکنم ؟ میشه برای حاجت رواییم یه صلوات بفرستید🥺❤️
دخترتابستانههههههه عضویت: 1399/02/17 تعداد پست: 23411 سختی زیادی بینتون حس میشه ولی نشدنی نیست ب خودت بستگی داره ک قبولش کنی یا خیر میشه از حست بمن بگی؟ بهروز ازم خواستگاری میکنه؟ دوسم داره؟ آقایون لطفا درخواست ندید 😠
dokhtarmehrban عضویت: 1402/03/15 تعداد پست: 19225 حستشو نباید بگیم دوست داشتن در حال حاضر سرده در مقابل بهت عزیزم خودتو اذیت ن ... عزیزم میشه بگی کی جدا میشم ازدواج مجدد دارم در آینده چکاره میشم کی حال دلم خدب میشه.
zibaiiiiiiiii عضویت: 1399/02/01 تعداد پست: 2731 باهاتون غریبه نیست قدبلند لاغر اندامه نزدیک ب سن خودتون هستش چهره مهربون اجتماعی سال آینده اتفاق خوا ... @savvin اواخر سال بعد یا اوایل سال؟شغلش دولتی یا ازاد؟درسته کسی الان بهم توجه میکنه مطمئنم میشه خدای منم خیلی بزرگ و مهربونه😍
saharsahari مدیر استارتر عضویت: 1402/02/12 تعداد پست: 7301 کمتر از دوسال ب دوسال نمیرسه عزیزم وضعیت مالیش چجوریه؟ یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
دخترشهریوریr عضویت: 1400/08/13 تعداد پست: 16859 کمتر از دو ماه دگ شخصی بهتون حس پیدا میکنه که کاملاً اتفاقی شرایطش پیش میاد خودش هم انتظار شو ... اره گلم دیروز بم پیام داد،کمی حرف زدیم با همسر سابقم
کفترکاکل_به_سرر عضویت: 1402/06/04 تعداد پست: 2643 ی نمه صبر میکنی عزیزم الان جوابتو میدم💫 منم جواب بدید لطفا ازدواجم کی هست ؟سنتیه یا نه؟ چه جور ادمیه؟ ربات حس ششم👇👇👇👇 https://t.me/FaalHoosh_bot?start=6920437616
zibaiiiiiiiii عضویت: 1399/02/01 تعداد پست: 2731 باهاتون غریبه نیست قدبلند لاغر اندامه نزدیک ب سن خودتون هستش چهره مهربون اجتماعی سال آینده اتفاق خوا ... @savvin اواخر سال بعد یا اوایل سال؟شغلش دولتی یا ازاد؟درسته کسی الان بهم توجه میکنه@savvin مطمئنم میشه خدای منم خیلی بزرگ و مهربونه😍