2777
2789
عنوان

کشتی نوح

| مشاهده متن کامل بحث + 21831 بازدید | 1625 پست
یا مهدی

سلام عزیزم 

به نیت حاجت دلتون هدیه به صاحب الزمان عج الله 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@midwife402  

@anglewriter  

@stable_as_a_rock  

@delaram_t  

@sadaf47  



بسم الله الرحمن الرحیم


سلام دوستان عزیزم 🌱

به تاپیک صاحب‌الزمان عج الله آقای مهربونمون خوش اومدید 💕



به نیت حاجت دلتون هدیه به آقا جانمون دعای غریق رو خوندم:

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک


به نیابت از شما هدیه به آقاجانمون به نیت فرج و سلامتی حضرت :

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک


اگه دوست داشتید صفحه اول تاپیک رو بخونید گلم 😘



اللهم عجل لولیک الفرج 🌿

یا مهدی♥️

سلام عزیزم 

به نیت حاجت دلتون هدیه به صاحب الزمان عج الله 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

یا مهدی عج

سلام عزیزم 

به نیت حاجت دلتون هدیه به صاحب الزمان عج الله 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

مرسی گلم 😍 

خواهش میکنم. 

چنان چه اخلاق نداری یا اومدی حرصت از زندگی داغونتو سر کاربرای اینجا خالی کنی یا حق الناس سرت نمیشه راحت توهین میکنی و تهمت میزنی و غیبت میکنی خودتو مذهبی و مومن نشون نده همین شماها باعث شدین مردم از دین زده شن «منظورم مومنان واقعی که مراقب رفتارشون هستن نیست»❌خدایا هرکس هرچیزی برای من خواست اول همون چیزو به خودش بده🤲🏻 چند گروه از کاربرا با من بحث نکنن چون هیچ جوره با من به تفاهم نمیرسن: ۱_ اونایی که وجود بیماری ها و اختلالات مغز و اعصاب و روانی رو تکذیب میکنن ۲_ اونایی که فکر میکنن با گفتن یه سری شعار و حرفای بی منطق روشنفکر به نظر میان ۳_ اونایی که به ادیان ابراهیمی توهین میکنن «اسلام و مسیحیت هردو به یه اندازه برای من محترمن» ۴_ اونایی که حقوق زن رو تو حمالی زن برای مرد میدونن✍️ ممکنه بعضی جاها منظورمو بد برسونم یا متوجه منظور دیگران نشم که به خاطر بیماری منه نه این که قصد اذیت کردن کسی رو داشته باشم بیماریم مربوط به مغز و اعصابه ولی از خیلی از کاربرای اینجا بیشتر میفهمم مغزم یه مقدار متفاوت کار میکنه (خیلیاتون ممکنه همین بیماری منو داشته باشید ولی خودتون ندونید چون زیاد ناتوان کننده نیست و تو ظاهر مشخص نمیشه، مادر زادیه)🧠 تو این سایت سعی میکنم فقط از مشکلات زندگیم حرف بزنم و هیچی از چیزای خوب و خوشی های زندگیم نگم چون حسود اینجا زیاده و من حوصله چشم خوردن یا این که حسودها بیان بگن فیکی ندارم خودمو بدبخت نشون میدم تا کسی مزاحمم نشه پس خیال نکنید در واقعیت خیلی بدبختم ✅ دوست دارم هم مسلمون🌙باشم هم مسیحی✝️ با بحث کردن با من نمیتونی عقاید و نظرات منو عوض کنی اگه دیدی تو بحثی جوابتو ندادم بدون در حدی نبودی که جوابتو بدم😏

@mamnahal72  

@hello_o  

@mherbano  

@amirisara  

@serendepitii  



بسم الله الرحمن الرحیم


سلام دوستان عزیزم 🌱

به تاپیک صاحب‌الزمان عج الله آقای مهربونمون خوش اومدید 💕



به نیت حاجت دلتون هدیه به آقا جانمون دعای غریق رو خوندم:

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک


به نیابت از شما هدیه به آقاجانمون به نیت فرج و سلامتی حضرت :

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک


اگه دوست داشتید صفحه اول تاپیک رو بخونید گلم 😘



اللهم عجل لولیک الفرج 🌿

السلام علیک یااباصالح المهدی ادرکنی💚

سلام بچه هاخداقوت🌹 

 ببخشید من امروز قرار بود بیام کمک ولی چند تا کار پیش اومد نتونستم ان شاالله دفعات بعدی جبران کنم

💙تاپیک خوابی که راجب امام زمان(عج)دیدم💙👉 این تاپیک مال دوسال پیشه ولی من وظیفه خودم دونستم اینجا قرار بدم برای کسایی که دوست دارن از همین امروز حضرت مهدی روصدا کنن این ذکری هست که معجزه میکنه فقط کافیه بهش ایمان داشته باشی تا عمردارم تازمانی که نفس میکشم سعی میکنم هرروز۳۱۳مرتبه یامهدی ادرکنی بگم  (همه راه هابُنبسته بایدبیای..بیای تاخدادستشوروکنه...فقط راه برگشتنت روبگو...تاچشمام واست آب وجاروکنه💌)  یامهدی ادرکنی اقاجونم خیلی دوست دارم خیییلی♥️تمام تلاشمو میکنم اونجوری بشم که تومیخوای داروندارم فدای یه تارموت تموم دلخوشیِ زندگی من تویی فدای نفسات بشم آقا قربون قدمهایی که روزمین برمیداری برم عاشقتم پدرمهربونم امام زمانم🤍

@angel1401  

@ya_zahra_madad  

@saleheshgham  

@somaie  

@_امmamane_mehraboon  


بسم الله الرحمن الرحیم


سلام دوستان عزیزم 🌱

به تاپیک صاحب‌الزمان عج الله آقای مهربونمون خوش اومدید 💕



به نیت حاجت دلتون هدیه به آقا جانمون دعای غریق رو خوندم:

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک


به نیابت از شما هدیه به آقاجانمون به نیت فرج و سلامتی حضرت :

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک


اگه دوست داشتید صفحه اول تاپیک رو بخونید گلم 😘




اللهم عجل لولیک الفرج 🌿

یامهدی ادرکنی

💙تاپیک خوابی که راجب امام زمان(عج)دیدم💙👉 این تاپیک مال دوسال پیشه ولی من وظیفه خودم دونستم اینجا قرار بدم برای کسایی که دوست دارن از همین امروز حضرت مهدی روصدا کنن این ذکری هست که معجزه میکنه فقط کافیه بهش ایمان داشته باشی تا عمردارم تازمانی که نفس میکشم سعی میکنم هرروز۳۱۳مرتبه یامهدی ادرکنی بگم  (همه راه هابُنبسته بایدبیای..بیای تاخدادستشوروکنه...فقط راه برگشتنت روبگو...تاچشمام واست آب وجاروکنه💌)  یامهدی ادرکنی اقاجونم خیلی دوست دارم خیییلی♥️تمام تلاشمو میکنم اونجوری بشم که تومیخوای داروندارم فدای یه تارموت تموم دلخوشیِ زندگی من تویی فدای نفسات بشم آقا قربون قدمهایی که روزمین برمیداری برم عاشقتم پدرمهربونم امام زمانم🤍

یامهدی ادرکنی 

یامهدی ادرکنی

یامهدی ادرکنی 

یامهدی ادرکنی

💙تاپیک خوابی که راجب امام زمان(عج)دیدم💙👉 این تاپیک مال دوسال پیشه ولی من وظیفه خودم دونستم اینجا قرار بدم برای کسایی که دوست دارن از همین امروز حضرت مهدی روصدا کنن این ذکری هست که معجزه میکنه فقط کافیه بهش ایمان داشته باشی تا عمردارم تازمانی که نفس میکشم سعی میکنم هرروز۳۱۳مرتبه یامهدی ادرکنی بگم  (همه راه هابُنبسته بایدبیای..بیای تاخدادستشوروکنه...فقط راه برگشتنت روبگو...تاچشمام واست آب وجاروکنه💌)  یامهدی ادرکنی اقاجونم خیلی دوست دارم خیییلی♥️تمام تلاشمو میکنم اونجوری بشم که تومیخوای داروندارم فدای یه تارموت تموم دلخوشیِ زندگی من تویی فدای نفسات بشم آقا قربون قدمهایی که روزمین برمیداری برم عاشقتم پدرمهربونم امام زمانم🤍

@nazdooneh222  

@eli9893  

@hosinjan  

@tiyro  

@1tar  


بسم الله الرحمن الرحیم


سلام دوستان عزیزم 🌱

به تاپیک صاحب‌الزمان عج الله آقای مهربونمون خوش اومدید 💕



به نیت حاجت دلتون هدیه به آقا جانمون دعای غریق رو خوندم:

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک


به نیابت از شما هدیه به آقاجانمون به نیت فرج و سلامتی حضرت :

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک


اگه دوست داشتید صفحه اول تاپیک رو بخونید گلم 😘




اللهم عجل لولیک الفرج 🌿

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز