2777
2789
عنوان

کشتی نوح

| مشاهده متن کامل بحث + 21831 بازدید | 1625 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم  به نیت حاجت دلتون هدیه به صاحب الزمان عج الله  اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد ...

خانمی میشه اگه دوستی داری تو تاپیک آخرم تگ کنی؟ 

واقعا برام مهمه تو رو خدا کمک کنید زیاد بشید براتون دعا می کنم چلم اینجوری کسیو ندارم فقط اینجا به ذهنم رسید   

داشتم با رفیقم دعوا می‌کردم یهو وسط دعوا عینکش رو برداشت گفت فعلا نمی‌خوام ببینمت  شما ۴ تا مرد رو با یه دست پاسور بذار تو یه اتاق برو پونزده سال دیگه بیامیبینی هنوز دارن سیگار میکشن، چایی میخورن، میخندن و حکم بازی میکنن  بعضی آدما اخلاقا شون مثه نیسان آبیاس، اصن مهم نیست حق با توئه یانه، همینجوری حرف خودشون و میزنن  

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللهم عجل الولیک الفرج 💚💚

یا مهدی ادرکنی

خانمی اگه دوستی داری تو نی نی سایت میشه تگ کنی تو تاپیک آخرم ؟ تو رو خدا کمک کنید 

داشتم با رفیقم دعوا می‌کردم یهو وسط دعوا عینکش رو برداشت گفت فعلا نمی‌خوام ببینمت  شما ۴ تا مرد رو با یه دست پاسور بذار تو یه اتاق برو پونزده سال دیگه بیامیبینی هنوز دارن سیگار میکشن، چایی میخورن، میخندن و حکم بازی میکنن  بعضی آدما اخلاقا شون مثه نیسان آبیاس، اصن مهم نیست حق با توئه یانه، همینجوری حرف خودشون و میزنن  

اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری(س)🌾🌙کلنا فداک یا فرمانده جانم مهدی(عج)🌱دوستای خوبم خواستین بهم بگین براتون توحید بخونم و صلوات بفرستم✨♥خدایا!از بد کردن آدمهایت شکایت داشتم به درگاهت اما شکایتم را پس میگیرم...من نفهمیدم!فراموش کرده بودم که بدی را خلق کردی تا هر زمان که دلم گرفت از آدمهایت، نگاهم به تو باشد.گاهی فراموش میکنم که وقتی کسی کنار من نیست،معنایش این نیست که تنهایم.معنایش این است که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت... با تو تنهایی معنا ندارد!مانده ام تو را نداشتم چه میکردمدوستت دارم، خدای خوب من.(دکترچمران)🕊🤍🌿

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللهم عجل الولیک الفرج 💚💚

خوندم عالیه دمتون گرم عالیه گلم

سلام عزیزم 

به نیت حاجت دلتون هدیه به صاحب الزمان عج الله 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

سلام عزیزم 

به نیت حاجت دلتون هدیه به صاحب الزمان عج الله 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز