2777
2789

یه سری اشخاص واقعا برای هم ساخته نشدن و خب هی میخوان ب هرشکلی شده بمونم با هم و هی دعوا هی آشتی هی بدی هی خوبی و .. نمیدونم این اسمش قسمت هست یا چی، ولی خب ادامه دادنشون اشتباهه ب نظرم وقتی ک هی بدتر میشه همه چی و بهتر نمیشه

پسر هستم..دوسدارم با حرفام به بقیه کمک بکنم حتی یک درصد.. اینطوری شاید حال خودمم خوب بشه :)

من اعتقاد دارم

نشسته پشت دو پلکم هزار اقیانوس،رهاکنید مرا تا وسیع گریه کنم... خدا ، من خدا ندارم🖤جون مامانت لایکم نکن😡. تیکر بارداری نیست😍اقایون درخواست دوستی ندن لطفا قبول نمیکنم:/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله همش قسمته  ک ب کی برسی ولی نگداشتنش بعضی اوقات دست خودته بعضی اوقات میشه حکمت خدا

میشه واسه اینکه نی نی مو صحیحو سالم بغل کنم دعا کنید                                          یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجهِ الْحُسَینِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِّ اَخیکَ الْحُسَیْنِ علیه‌السلام

فقط اینو میدونم که یه نسخه رو واسه همه نمیشه پیچید 

🦥 ................       اره کشتی هام غرق شده🗿                           منم سرگشته‌ی حیرانم ای دوست !                                           زخمی‌ست روی دل،نه عمیق......اما همیشه تازه،نه میسوزه،نه خون میاد،اما هر شب خوابمو میدزده🥀

بنظرم قسمته من عروس راه دور شدم خیلی وقتا بهش فکر میکنم که اگه قسمت نبود همه چیز درست نمیشد که من اینجا باشم الان

مامانم به خواستگارم که ۴_۵ساعت راهش بود جواب رد داد قبول نکرد گفت دوره اما۲۰ساعتو قبول کرد😂🤦

بنظرم قسمته من عروس راه دور شدم خیلی وقتا بهش فکر میکنم که اگه قسمت نبود همه چیز درست نمیشد که من ای ...

پس چرا خیلیا با عشقاشون ازدواج میکنن چند سال عاشق هم هستن با عشقو علاقه بهم میرسن چرا شانس دارن... عشقو علاقه دوست داشتن خیلی مهمه... واقعا خوشبحاا اونا ک باهم دوست بودن عاشق و معشوق هم بودن بهم رسیدن .. اینا رو میبینیم میگیم قسمت چرته ادم بخواد بهم میرسن

والا خیلیا دوست هستن با عشق و علاقه ازدواج میکنن به هم میرسن خیلی شیرینه با کسی ک واقعا دوسش داری ازدواج کنی.. والا ما ک باهر گی دوست شدیم اولش توجه نشون داد بعد زد زیرش😰 قسمت مال ما بی عرضه هاس... اونا ک خوش شانس هستن انتخاب میکنن

پس چرا خیلیا با عشقاشون ازدواج میکنن چند سال عاشق هم هستن با عشقو علاقه بهم میرسن چرا شانس دارن... ع ...

اره خب منم مجازی اشنا شدم و عاشق شدیم

اگ تلاش نکرده بودیم بهم نمیرسیدیم

بلاخره از هر دو طرف سختگیری هایی بود

سختیایی داشت اما مهم این بود که بهم رسیدیم و الان کنارم خوابه🥺🙏🏻

الهی هر چه عاشقه به عشقشون برسن و زندگی خوبی داشته باشن😍🙏🏻

اگه قسمت وجود داشت انتخاب نبود پس چرا یه دکتر با یه دکتر ازدواج میکنه... یه مهندس با یه مهندس... خوب اینا انتخاب کردن ک باهم سطح خودشون ازدواج کنن دیگ پس میشع انتخاب ازدواج انتخابه... وگرنه اگ قسمت بود یه دکتر با یع بی سواد خانه دار ازدواج میکرد چرا پس ادمای تحصیل کرده با همسطح خودشون ازدواج میکنن ملاکشون تحصیلات

من هیچی نمیدونم،فقط کاش یه مرد واقعی که بشه بهش اطمینان کرد بیاد تو زندگیم😥

انشالا ک پیدا میشه از خدا بخوای هر چیزی بهت میده منم شب قدر دعا کردم ویژگی های همسرمو گفتم همونم شد داد... ولی پشیمونم خیلی ای کاش بچگی نمیکردم فک میکنم دعا قسمت ادمو عوض میکنه 

بله همش قسمته  ک ب کی برسی ولی نگداشتنش بعضی اوقات دست خودته بعضی اوقات میشه حکمت خدا

شما به قسمت اعتقاد دارین ؟؟ ازدواج خودتون قسمت بوده؟؟ به نظرتون میشه با دعا قسمتو تغییر داد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز