یه سری اشخاص واقعا برای هم ساخته نشدن و خب هی میخوان ب هرشکلی شده بمونم با هم و هی دعوا هی آشتی هی بدی هی خوبی و .. نمیدونم این اسمش قسمت هست یا چی، ولی خب ادامه دادنشون اشتباهه ب نظرم وقتی ک هی بدتر میشه همه چی و بهتر نمیشه
پسر هستم..دوسدارم با حرفام به بقیه کمک بکنم حتی یک درصد.. اینطوری شاید حال خودمم خوب بشه :)
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
بنظرم قسمته من عروس راه دور شدم خیلی وقتا بهش فکر میکنم که اگه قسمت نبود همه چیز درست نمیشد که من ای ...
پس چرا خیلیا با عشقاشون ازدواج میکنن چند سال عاشق هم هستن با عشقو علاقه بهم میرسن چرا شانس دارن... عشقو علاقه دوست داشتن خیلی مهمه... واقعا خوشبحاا اونا ک باهم دوست بودن عاشق و معشوق هم بودن بهم رسیدن .. اینا رو میبینیم میگیم قسمت چرته ادم بخواد بهم میرسن
والا خیلیا دوست هستن با عشق و علاقه ازدواج میکنن به هم میرسن خیلی شیرینه با کسی ک واقعا دوسش داری ازدواج کنی.. والا ما ک باهر گی دوست شدیم اولش توجه نشون داد بعد زد زیرش😰 قسمت مال ما بی عرضه هاس... اونا ک خوش شانس هستن انتخاب میکنن
اگه قسمت وجود داشت انتخاب نبود پس چرا یه دکتر با یه دکتر ازدواج میکنه... یه مهندس با یه مهندس... خوب اینا انتخاب کردن ک باهم سطح خودشون ازدواج کنن دیگ پس میشع انتخاب ازدواج انتخابه... وگرنه اگ قسمت بود یه دکتر با یع بی سواد خانه دار ازدواج میکرد چرا پس ادمای تحصیل کرده با همسطح خودشون ازدواج میکنن ملاکشون تحصیلات
من هیچی نمیدونم،فقط کاش یه مرد واقعی که بشه بهش اطمینان کرد بیاد تو زندگیم😥
انشالا ک پیدا میشه از خدا بخوای هر چیزی بهت میده منم شب قدر دعا کردم ویژگی های همسرمو گفتم همونم شد داد... ولی پشیمونم خیلی ای کاش بچگی نمیکردم فک میکنم دعا قسمت ادمو عوض میکنه