2777
2789

خودکشی نکن 

فقط تحمل کن بخدا چند ماه دیگه میخندی به اینکه میخواستی خودکشی کنی

میگن دعایی نی نی سایتی ها میگیره برام دعا کنید که به چیزی که براش تلاش کردم برسم🍓🤍🌱 اگه دعا کردید ریپ بزنید تا براتون صلوات بفرستم🤍✨️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من حاضر بودم با بابام خودم برم پله بشورم


ولی بابام بود


تو شریک زندگی‌ ت رو خودت  انتخاب میکنی


ولی خانواده ات دست تو نبود  

پس بجای گریه بپذیر


تنهایی؛آدم پوچ می‌گیره، آدم غنی تحویل می‌ده.آدم ضعیف می‌گیره، آدم قوی تحویل می‌ده.ذهن بسته می‌گیره، ذهن باز تحویل می‌ده.آدم سطح می‌گیره، آدم خبره تحویل می‌ده.آدم‌ گم شده می‌گیره، آدم مصمم تحویل می‌ده.تنهایی، یه نوع دستگاه اپدیته. دستگاه آدم سازیه.آدم توی تنهایی راهشو پیدا می‌کنه و ساخته می‌شه.مهم نیست چند سالته، خوبه که تنهاییتو دوست داشته باشی.و اگه از تنهایی فراری هستی یا می‌ترسی. بدون به شدت قراره آسیب ببینی.-دیاکو.

۱۶

اقتضای سنت هس.بزرگتر ک بشی میفهمی بابات چ فرشته ای هست وبرای رفاه شما از خودشم گذشته.هروقت مادر شدی قدر پدرو مادرتو میدونی.تایپیکتو خوندم گریه ام گرف ن ب حال تو برای بابات ک چ مرد مظلوم و زحمت کشی هست بفکر خانواده اش هس ولی اونا ب فکر آبروی خودشون.هیچوقت زحمت و تلاش یک مرد آبروریزی نیس.بیکاری و الدنگی مفت خوری ابروریزی هس.اما خداروشکر کن ک پدرت ی همچین آدم دلسوز و وظیفه شناسی هست.من جات بودم درسمو میخوندم و ی کاره ای میشدم حداقل زحماتش یکم جبران میشد و دراینده کمک خرجش میشدم.برو دستای پینه بسته و زحمت کش بابات و ببوس وازش معذرت خاهی کن و بهش افتخار کن

۱۶

هنوز سنت خیلی پایینه

بزرگتر که بشی به افکار امروزت میخندی

میدونم شاید حق داری دلت میخواست مثل اطرافیانت تو رفاه باشی

این شرایط تورو منم تجربه کردم

پدرم بااینکه شغل خوبی نداشت ولی برام کم نذاشت

برا خودش کم میذاشت اما تمام سعیشو برا ما میکرد

چشمای شرمندش از یادم نمیره

حاضرم همه عمرمو بدم ولی اون هنوز زنده بود

قدرشو بدون..حالش خیلی بده ..مرهم دردش باش نه نمکی رو زخمش

حرفای تو از هرچیزی براش سنگین تره

قدرشو بدون قبل ازینکه دیر بشه...

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز