هنوز سنت خیلی پایینه
بزرگتر که بشی به افکار امروزت میخندی
میدونم شاید حق داری دلت میخواست مثل اطرافیانت تو رفاه باشی
این شرایط تورو منم تجربه کردم
پدرم بااینکه شغل خوبی نداشت ولی برام کم نذاشت
برا خودش کم میذاشت اما تمام سعیشو برا ما میکرد
چشمای شرمندش از یادم نمیره
حاضرم همه عمرمو بدم ولی اون هنوز زنده بود
قدرشو بدون..حالش خیلی بده ..مرهم دردش باش نه نمکی رو زخمش
حرفای تو از هرچیزی براش سنگین تره
قدرشو بدون قبل ازینکه دیر بشه...