2777
2789

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

کهنگی🥲آهان

مطمئنی؟ بده یکی دیگم بو کنه😂
اخه قبلا با همچین گردویی فسنجون درست کردیم تو خونمون هیچ بویی نداده

زندگی یعنی: یک سار پرید....از چه دلتنگ شدی؟    دلخوشی ها کم نیست مثلا این خورشید🌟🍃
مطمئنی؟ بده یکی دیگم بو کنه😂 اخه قبلا با همچین گردویی فسنجون درست کردیم تو خونمون هیچ بویی نداده

بنظر منم بخاطر روغنیه که باهاش پیاز و گردو رو تفت داده. خاله من یه بار روغنی که استفاده کرده بود بد بو بود فسنجون یه بوی خاصی میداد 

من فقط لادن استفاده میکنم 

آخه کسی نیست تنهام😂 چیا زدید؟

نمک و زردچوبه و زعفرون و رب انار و شکر و...همه مواد طبیعی فسنجون
بنظرم به قول دوستان یکم زعفرون بهش بزن...حساسم نباش بنظرم چون خودت میدونی گردوت مونده است حساس شدی  

زندگی یعنی: یک سار پرید....از چه دلتنگ شدی؟    دلخوشی ها کم نیست مثلا این خورشید🌟🍃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792