نازگلی_گلی مدیر استارتر عضویت: 1400/02/13 تعداد پست: 956 عنوان فسنجون 486 بازدید | 20 پست فسنجون پختم فک کنم گردوم کهنه بود الان حس میکنم بو میده🥲زیادم پختم که بزارم فریز راه حلی نداره؟ 1402/07/14 | 13:19 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
cinderella_new عضویت: 1402/07/05 تعداد پست: 12271 ینی چی بو میده؟ چه بویی؟ زندگی یعنی: یک سار پرید....از چه دلتنگ شدی؟ دلخوشی ها کم نیست مثلا این خورشید🌟🍃
نازگلی_گلی مدیر استارتر عضویت: 1400/02/13 تعداد پست: 956 ینی چی بو میده؟ چه بویی؟ گردو از پارسال مونده بود کهنه شده
مهربون٧٣ عضویت: 1396/09/25 تعداد پست: 22174 پیاز رنده کنحسابی تفت بده طلایی بشه یه ذره زردچوبه بهش بزنیه ذره م زعفرون بزن بزار عطر پیاز داغ بپیچه به خورش
cinderella_new عضویت: 1402/07/05 تعداد پست: 12271 کهنگی🥲آهان مطمئنی؟ بده یکی دیگم بو کنه😂اخه قبلا با همچین گردویی فسنجون درست کردیم تو خونمون هیچ بویی نداده زندگی یعنی: یک سار پرید....از چه دلتنگ شدی؟ دلخوشی ها کم نیست مثلا این خورشید🌟🍃
مهربون٧٣ عضویت: 1396/09/25 تعداد پست: 22174 گردو از پارسال مونده بود کهنه شده گردوهاتو تو فریزر نگهدار همیشه
نازگلی_گلی مدیر استارتر عضویت: 1400/02/13 تعداد پست: 956 پیاز رنده کن حسابی تفت بده طلایی بشه یه ذره زردچوبه بهش بزن یه ذره م زعفرون بزن بزار ... همه ی اینارو زدم
نازگلی_گلی مدیر استارتر عضویت: 1400/02/13 تعداد پست: 956 مطمئنی؟ بده یکی دیگم بو کنه😂 اخه قبلا با همچین گردویی فسنجون درست کردیم تو خونمون هیچ بویی نداده آخه کسی نیست تنهام😂چیا زدید؟
دختر_داننده عضویت: 1402/03/19 تعداد پست: 2555 مطمئنی؟ بده یکی دیگم بو کنه😂 اخه قبلا با همچین گردویی فسنجون درست کردیم تو خونمون هیچ بویی نداده بنظر منم بخاطر روغنیه که باهاش پیاز و گردو رو تفت داده. خاله من یه بار روغنی که استفاده کرده بود بد بو بود فسنجون یه بوی خاصی میداد من فقط لادن استفاده میکنم
نازگلی_گلی مدیر استارتر عضویت: 1400/02/13 تعداد پست: 956 گردوهاتو تو فریزر نگهدار همیشه نمیدونستم مرسی🥲❤️
نازگلی_گلی مدیر استارتر عضویت: 1400/02/13 تعداد پست: 956 بنظر منم بخاطر روغنیه که باهاش پیاز و گردو رو تفت داده. خاله من یه بار روغنی که استفاده کرده بود بد ... روغنی که همیشه استفاده میکنمو ریختم
cinderella_new عضویت: 1402/07/05 تعداد پست: 12271 آخه کسی نیست تنهام😂 چیا زدید؟ نمک و زردچوبه و زعفرون و رب انار و شکر و...همه مواد طبیعی فسنجونبنظرم به قول دوستان یکم زعفرون بهش بزن...حساسم نباش بنظرم چون خودت میدونی گردوت مونده است حساس شدی زندگی یعنی: یک سار پرید....از چه دلتنگ شدی؟ دلخوشی ها کم نیست مثلا این خورشید🌟🍃