2777
2789
عنوان

تولد جاری

1454 بازدید | 37 پست

دیروز برادر شوهرم زنگ زد گفت جمعه بعدظهر از ساعت ۴ بیایید باغ تولد برا خانومم گرفتم سوپرایز خودش نمیدونه همه رو دعوت کرده جشن گرفته براش باغ ویلا گرفته به صرف شام  و کیک و میوه 

من ناراحت شدم حسود نیستم  چون شوهر من حتی محبتم بهم نمیکنه دیونم کرده خسته شد  قدرمو نمیدونه شوهرم  ولی هیچی به شوهرم نگفتم البته ما نمیریم ولی بعد کادوشو بهش میدم 

بچه ها این جاریم پارسال با برادر شوهرم فرار کرد هیچ جهیزیه هم نیورد کلی هم سکه مهرش کردن برادرشوهرم خونشو فروخت براش جهیزیه فقط خرید خیلی شانس دارن 

زیاد دوست نداره‌...😑 شرمنده رک گفتم اما تجربه نشون داده وقتی کسی دوست نداره بهت اهمیتی نمیده ...منو شوهرم سلطان بی تفاوتی نسبت به هم هستیم 

من درگیر باید و نباید شدم ..آدمارو خواستم رعایت کنم ..حل شده بودم تو طبیعت دورم ..حالا برمیگردم به حقیقت خودم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زیاد دوست نداره‌...😑 شرمنده رک گفتم اما تجربه نشون داده وقتی کسی دوست نداره بهت اهمیتی نمیده ...منو ...

اره میدونم شوهرم خیلی وحشی نفهم من راضی نیستم این کارارو برام کنه فقط بهم احترام بزاره بخدا خیلی خوردم میکنه 

البته شوهرم برا تولدم هر سال طلا میخره با کیک ولی چه فایده چند ماه بعد باز خودش میفروشش. یا اصلا بهم محبت نمیکنه احترام نمیزاره 

سلام الان چرا به شوهرت نگفتی ازحسادت؟؟

شوهرم خیلی وحشی تا چیزی بگم دعوا درست میکنه ابرو ریزی 

دوست داشتم برم ببینه داداشش چیکار میکنه بزا زنش  ولی حیف دستم خالی

شوهرم خیلی وحشی تا چیزی بگم دعوا درست میکنه ابرو ریزی  دوست داشتم برم ببینه داداشش چیکار میکنه ...


اهان چون نمیتونید کادو ببرید نمیرید

یه چیز ارزون بخر ببر 

مهم نبست

برید یه ساعت هم یه ساعته‌

روحیه ات عوض میشه

شوهرم خیلی وحشی تا چیزی بگم دعوا درست میکنه ابرو ریزی  دوست داشتم برم ببینه داداشش چیکار میکنه ...

وااااا اون بنده خدا زنگ زده دعوت کرده نمیخوای بری؟ کادو نگیر ولی برو پول بزار پاکت بده 

من نمیرم هیچ وقت هیچ وقت کادوهم نمیدم تبریک نمیگم تولد تو سن بالا یه برنامه شخصیه دلیلی نداره مزاحم بقیه بشن 

البته که من از جاریم و شوهرش متنفرم 

خیلی زود خسته میشم 🚶‍♀️😐
اره میدونم شوهرم خیلی وحشی نفهم من راضی نیستم این کارارو برام کنه فقط بهم احترام بزاره بخدا خیلی خور ...

چی بگم ولله ...شوهر من که اصلا ابراز احساسات بلد نیست ...منم شدم یکی بدتر از خودش

من درگیر باید و نباید شدم ..آدمارو خواستم رعایت کنم ..حل شده بودم تو طبیعت دورم ..حالا برمیگردم به حقیقت خودم
اهان چون نمیتونید کادو ببرید نمیرید یه چیز ارزون بخر ببر  مهم نبست برید یه ساعت هم یه س ...

شوهرم ۹ ماه بیکار بخدا اصلا وضعیت مالی خوبی ندارم 

بعد دوست ندارم فامیل شوهرمو ببینم خیلی. ناراحتم ازشون از وقتی شوهرم بیکار شد یکیشون یه زنگ نزد احوال بپرسه شوهرم چند بار رو زد بهشون برا پول گفتن نداریم با این که همشون پولدارن 

وااااا اون بنده خدا زنگ زده دعوت کرده نمیخوای بری؟ کادو نگیر ولی برو پول بزار پاکت بده 

درسته ولی اصلا پول ندارم شوهرم ۹ ماه بیکار وضعیت مالیم اصلا خوب نیست خدا شاهده 

خووو برو تا شوهرت ببینه. وقتی نری از کجا متوجه بشه برای زنش چ کار کرده بعدشم تو چرا کادو بدی شوهرت باید کادو بده بعدش اونم خجالت زده میشه. پیش داداشش واااالا اینقد ب فکر جیب شوهرت نباش

من نمیرم هیچ وقت هیچ وقت کادوهم نمیدم تبریک نمیگم تولد تو سن بالا یه برنامه شخصیه دلیلی نداره مزاحم ...

همون الان کردش مد تولد داخل باغ فردا دیگه همشون هی زنگ میزنن تولد تولد بیایید باغ اینقدرم چشم و هم چشمی دارن که نگو

شوهرم ۹ ماه بیکار بخدا اصلا وضعیت مالی خوبی ندارم  بعد دوست ندارم فامیل شوهرمو ببینم خیلی. نار ...

خوب نرو ولش کن

مهم نیست

ازکسی توقع نکن جز خدا

قران  بخوان گشایش کارتون هست و صدقه بده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز