2777
2789
عنوان

مشکل چیه

53 بازدید | 8 پست

سلام دوستان اول بگم من دخترم یعنی ازدواج نکردم 

من از اول که پریود شدم منظم نبود تقریبا دوماه یبار میشدم بعد چند سالی یه چندماه بود یکم منظم شده بود سریه تاریخ مشخص نبود اما هرماه پریود میشدم حالا دیگه آخرین بار تیرماه پریود شدم دیگه تا الان نشدم

رفتم دکتر آزمایش خون و تیروئید دادم مشکلی نبود 

یه آمپول و چندتا قرص که اسمش یادم نیست بهم 

داد وقتی آمپولو زدم گفت تا ۱۰ روز دیگه پریود میشی امروز روز دهم اما نشد 

مشکل چیه بنظرتون

دورگردون گردوروزی برمراد ما نرفت دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

تنبلی نداری؟

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تنبلی داری تا چند روز دیگه میشی

آخه دکتر گفت تا ۱۰ روز 

الان ۱۰ روزه ومن حتی دل درد هم ندارم 

دورگردون گردوروزی برمراد ما نرفت دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
نمیدونم سونوگرافی انجام ندادم

روی شکمت زیر چونت موهای تیره داری؟

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

اره دارم 

ممکنه تنبلی داشته باشی 

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

آخه دکتر گفت تا ۱۰ روز  الان ۱۰ روزه ومن حتی دل درد هم ندارم

تا دو روز دیگه صبر کن 

افغانستانی محترم تو تاپیک من نیا پست منم ریپلای نکن باتشکر ...لینک کارزار برای اعتراض و رسیدگی به ورود افغان ها       https://www.karzar.net/86199 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792