2789
عنوان

❌❌❌❌کسی هست❌❌❌❌

| مشاهده متن کامل بحث + 290 بازدید | 30 پست
چرا نیازمند نه؟ این ۲درصد یعنی چی؟ ببخشید سردرد دارم زیاد تمرکز ندارم😓

منم از غیبت عذاب وجدان میگیرم ولی نمیشه که درددل نکرد که😑

آهای اهالی نی نی سایت!تورو خداهرتاپیکی رو باور نکنید!بعضیا دروغ میبافن به هم،یا اینکه تاپیک طرف داد میزنه که بابا من فاااانم باز یه عده میان توصیه و راهنمایی و...
وقتی به کسی که ازش غیبت می‌کنی هدیه میدی(از همون پول قلک) خیلی زور داره تا بخوای به نیازمند کمک کنی. ...

بله  دقیقا حق با شماست

ممنونم که وقت گذاشتید و کمکم کردید

انگار خدا شمارو برای من رسوند

ممنونم خدا پشت و پناه تون باشه ان شاءالله

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم از غیبت عذاب وجدان میگیرم ولی نمیشه که درددل نکرد که😑

نه عزیزم درد دل کردن نبود عصبانی شدم و حرف زدم 😢

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

منم از غیبت عذاب وجدان میگیرم ولی نمیشه که درددل نکرد که😑

آدم اگه درد و دل نکنه که دق می‌کنه. قوی‌ترین آدم ها هم درد و دل میکنن. درد و دل کردن نشون میده که هنوز احساسی مونده برات.

ب‍ ‍ه  ن‍ ‍ا م [ ا ن‍ ‍س‍ ‍ا ن‍ ‍ی‍ ‍ت  ] ک‍ ‍ه‍   ز ی‍ ‍ب‍ ‍ا ت‍ ‍ر ی‍ ن   ر س‍....‍م‍ ‍ه ✓ ♂  i'm a man  ♂
بله  دقیقا حق با شماست ممنونم که وقت گذاشتید و کمکم کردید انگار خدا شمارو برای من رسوند ممنو ...

خواهش میکنم. من چیزی رو گفتم که به درد خودم خورده. تقریبا ۱۳ ، ۱۴ تا رفیق بودیم و با یه بنده خدایی ناراحتی داشتیم. نه تنها من ، اکیپمون متنفر بودیم ازش. یه روز گفتم شاید مشکل از منه. با قلک خودمو محک زدم. هدیه بردم ، هدیه بردم ، هدیه بردم....... انقد این کارو کردم که الآن اون واسم مثل یکی از خونوادمه. و این رو هم فهمیدم که ما از دور قضاوتش میکردیم و اون مارو دوست داشته. ۱۴ نفرهم اثری ازشون نیست. ایشااله موفق باشی.

ب‍ ‍ه  ن‍ ‍ا م [ ا ن‍ ‍س‍ ‍ا ن‍ ‍ی‍ ‍ت  ] ک‍ ‍ه‍   ز ی‍ ‍ب‍ ‍ا ت‍ ‍ر ی‍ ن   ر س‍....‍م‍ ‍ه ✓ ♂  i'm a man  ♂
خواهش میکنم. من چیزی رو گفتم که به درد خودم خورده. تقریبا ۱۳ ، ۱۴ تا رفیق بودیم و با یه بنده خدایی ن ...

خداروشکر خیلی عالی

ممنونم که به منم گفتید

سلامت باشید ان شاءالله

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

خداروشکر خیلی عالی ممنونم که به منم گفتید سلامت باشید ان شاءالله

موفق باشین.

ب‍ ‍ه  ن‍ ‍ا م [ ا ن‍ ‍س‍ ‍ا ن‍ ‍ی‍ ‍ت  ] ک‍ ‍ه‍   ز ی‍ ‍ب‍ ‍ا ت‍ ‍ر ی‍ ن   ر س‍....‍م‍ ‍ه ✓ ♂  i'm a man  ♂
@نازززززززززززنین     لیلی جان کاش بودی باهام حرف میزدی عزیزم

من از دست تو دخترِ خوب چکا کنم آخه چرا دیروز به خودم چیزی نگفتی راجع به اون دونفر تا ببینم کیا بودن که ثودکِ قشنگِ من رو اذیت کردن😟

لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان صلواتی هدیه دهید 🙏🙏🙏    💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚                                   
من از دست تو دخترِ خوب چکا کنم آخه چرا دیروز به خودم چیزی نگفتی راجع به اون دونفر تا ببینم کیا بودن ...

منو بگو از دست تو چیکارکنم لیلی جان من بهت میگم گناه کردم تو میگی بگو کی اذیتت کرده🤕

پشت تلفن برات توضیح دادم و ممنونم که ارومم کردی عزیزم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

عزیزم صدام رو شنیدی که😍

این پیام قبل از تلفن من بود😄

لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان صلواتی هدیه دهید 🙏🙏🙏    💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚                                   
چه عجب لیلی خانم من که از اومدنت به اینجا ناامید شدم🤕

عزیزم😄

مگه میشه نیام ازت خبر نگیرم

لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان صلواتی هدیه دهید 🙏🙏🙏    💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚                                   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز