2789
عنوان

❌❌❌❌کسی هست❌❌❌❌

290 بازدید | 30 پست

کسی هست منو آرومم کنه؟

من امشب عصبانی شدم و پشت سر دو نفر حرف زدم

یعنی بزرگترین گناه دنیا رو کردم

الان حالم بده

حالا خدا هیچی که ازم ناراحته خودم عذاب وجدان دارم که کارم از نظر انسانی اشتباه بوده که پشت سر بنده خدا حرف زدم

از بس حرص خوردم سردرد بدی کردم

چیکارکنم یکم آروم شم؟؟؟؟


شما اینجور مواقع چیکار میکنید؟

ممنون میشم کمکم کنید خیلی حالم بده

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهش فکر نکن ولی دیگه عبرت میشه پشت کسی حرف نزنی😁

ببخشید عزیزم اونقدر حالم بده که نمیدونم چیکارکنم


ممنونم از نظرت

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

استففار بگو

دعا میکنی بش برسم؟ خیلی سختی کشیدم بخاطرش..یه صلوات برام بفرس  امام حسین تورو ب رقیه ات تا محرم حاجتمو بده دارم جون میدم😭😭😭دعا کن اگ ازدواج کرد هیچوقت اون روز منی نباشه تو این دنیا .چون مجبورم با خنده و شادی برم عروسیش نمیشه نرم ...خیلی بده دعام کن .خدایا امام زمان معجزه کنین برام😓.امام رضااااا تورو ب خدا کمکم کن دست تو دستش بیام حرمت.خدایا توروخدا. شهادت امام رضا مینویسم اینجا امید‌ارم سال دیگ اینموقع تو خونمون باشیم بهش رسیده باشم در حال درست کردن نذری، یا امام رضا تورو ب جوادت 🥺🥺 دعام کنین توروخدا فقط اینجوری ب خدا بگین ک خدا منو عشقمو قسمت هم کنه. دیگ توان ندارم 

ما اینجور مواقع؟

اول از همه آفرین به این وجدان زیبات. که سر هیچی (از نظر من) انقدر ناراحتی.


حالا!!! اصل اینه که پشیمونی. پشیمونی هم میگه خودتو اذیت نکن ، آزار نرسون به خودت. حرص خوردن و جوش زدن چیو حل می‌کنه؟ کارت اشتباه بود حرص و جوش و سردرد ، کافیه ، دردی که باید میکشیدی رو کشیدی. حالا یقه‌ی خودتو ول کن و قول بده به خودت کن سعی کنی دیگه این کارت رو تکرار نکنی. اینه کار درست.

ب‍ ‍ه  ن‍ ‍ا م [ ا ن‍ ‍س‍ ‍ا ن‍ ‍ی‍ ‍ت  ] ک‍ ‍ه‍   ز ی‍ ‍ب‍ ‍ا ت‍ ‍ر ی‍ ن   ر س‍....‍م‍ ‍ه ✓ ♂  i'm a man  ♂
ما اینجور مواقع؟ اول از همه آفرین به این وجدان زیبات. که سر هیچی (از نظر من) انقدر ناراحتی. حال ...


آخه قبلا هم اینکارو کردم و صدبار دور از جون شما به غلط کردن افتادم که دیگه تکرار نکنم ولی باز عصبانی که شدم یادم میره

از اون وقت تاحالا هرچی فحش بلد بودم به خودم دادم 

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

آخه قبلا هم اینکارو کردم و صدبار دور از جون شما به غلط کردن افتادم که دیگه تکرار نکنم ولی باز عصبانی ...

قلک.

راهکارش قلکه.

یه قلک بردار ، هر وقت این کار رو انجام میدی یه پولی بنداز توش ، اون پول رو خرج اونایی کن که ازشون بد گفتی. تو از اونایی بد میگی که خیلی دل خوشی نداری ازشون. حالا فک کن واسه اونا یه هدیه هم بگیری. نظرت چیه؟

ب‍ ‍ه  ن‍ ‍ا م [ ا ن‍ ‍س‍ ‍ا ن‍ ‍ی‍ ‍ت  ] ک‍ ‍ه‍   ز ی‍ ‍ب‍ ‍ا ت‍ ‍ر ی‍ ن   ر س‍....‍م‍ ‍ه ✓ ♂  i'm a man  ♂
قلک. راهکارش قلکه. یه قلک بردار ، هر وقت این کار رو انجام میدی یه پولی بنداز توش ، اون پول رو خرج ...

قلک ندارم

ولی بعضی وقتها که خیلی عذاب وجدان دارم سر این موضوع از طرف اونایی که پشت سرشون حرف زدم کمک کوچیک به نیازمندان میکنم

هرچند که میدونم از گناهم کم نمیشه ولی یکم اروم میشم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

قلک ندارم ولی بعضی وقتها که خیلی عذاب وجدان دارم سر این موضوع از طرف اونایی که پشت سرشون حرف زدم کم ...

نه نیازمند نه. حتما نباید قلک باشه. زیر فرش بذار. خوبه؟ اصن ۲ درصد پول اولین غیبت بعدی رو اختصاص بده به قلک. این چطوره؟

ب‍ ‍ه  ن‍ ‍ا م [ ا ن‍ ‍س‍ ‍ا ن‍ ‍ی‍ ‍ت  ] ک‍ ‍ه‍   ز ی‍ ‍ب‍ ‍ا ت‍ ‍ر ی‍ ن   ر س‍....‍م‍ ‍ه ✓ ♂  i'm a man  ♂
نه نیازمند نه. حتما نباید قلک باشه. زیر فرش بذار. خوبه؟ اصن ۲ درصد پول اولین غیبت بعدی رو اختصاص بده ...

چرا نیازمند نه؟

این ۲درصد یعنی چی؟ ببخشید سردرد دارم زیاد تمرکز ندارم😓

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

چرا نیازمند نه؟ این ۲درصد یعنی چی؟ ببخشید سردرد دارم زیاد تمرکز ندارم😓

وقتی به کسی که ازش غیبت می‌کنی هدیه میدی(از همون پول قلک) خیلی زور داره تا بخوای به نیازمند کمک کنی. ۲ درصد!! شما میگی قلک ندارم. منظورم از ۲ درصد یعنی یه مقداری از پول رو بده واسه خرید قلک.

ب‍ ‍ه  ن‍ ‍ا م [ ا ن‍ ‍س‍ ‍ا ن‍ ‍ی‍ ‍ت  ] ک‍ ‍ه‍   ز ی‍ ‍ب‍ ‍ا ت‍ ‍ر ی‍ ن   ر س‍....‍م‍ ‍ه ✓ ♂  i'm a man  ♂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز