کسی هست منو آرومم کنه؟
من امشب عصبانی شدم و پشت سر دو نفر حرف زدم
یعنی بزرگترین گناه دنیا رو کردم
الان حالم بده
حالا خدا هیچی که ازم ناراحته خودم عذاب وجدان دارم که کارم از نظر انسانی اشتباه بوده که پشت سر بنده خدا حرف زدم
از بس حرص خوردم سردرد بدی کردم
چیکارکنم یکم آروم شم؟؟؟؟
شما اینجور مواقع چیکار میکنید؟
ممنون میشم کمکم کنید خیلی حالم بده