2777
2789

من و همسرم گرفتیمش،،سرگیجه و تب و لرز شدید با بدن درد داریم.

هر چی بیش تر می گذره،بیش تر به این شعر می رسم که می گه:غرض رنجیدن ما بود از دنیا که حاصل شد....  //خدا گر پرده بردارد ز روی کارِ آدم ها....چه شادی ها خورد بر هم....چا بازی ها شود رسوا....یکی خندد ز آبادی....یکی گرید ز بر بادی....یکی از جان کند شادی....یکی از دل کند غوغا....چه کاذب ها شود صادق....چه صادق ها شود کاذب....چه عابد ها شود فاسق....چه فاسق ها شود عابد....چه زشتی ها شود رنگین....چه تلخی ها شود شیرین....چه بالا ها رود پایین....عجب صبری خدا دارد که پرده بر نمی دارد!! //سر بر شانه ی خدا بگذار،تا قصه ی عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت،به رقص درآیی،قصه ی عشق،انسان بودن ما ست!!//
من و همسرم گرفتیمش،،سرگیجه و تب و لرز شدید با بدن درد داریم.

من لرز دارم ولی خیلی کم ینی توو این ۱ ماه که سرگیجه دارم از جام بلند میشم میفتم باید یکی دستمو بگیره، ارز مثلا کلا ۲،۳ بار داشتم بدن درد اصلا ندارم میخام بیم ویروس مریضی منم با در این حد سرگیجه نداره این ویروس؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من لرز دارم ولی خیلی کم ینی توو این ۱ ماه که سرگیجه دارم از جام بلند میشم میفتم باید یکی دستمو ...

یک ماهه سرگیجه داری؟؟!!

هر چی بیش تر می گذره،بیش تر به این شعر می رسم که می گه:غرض رنجیدن ما بود از دنیا که حاصل شد....  //خدا گر پرده بردارد ز روی کارِ آدم ها....چه شادی ها خورد بر هم....چا بازی ها شود رسوا....یکی خندد ز آبادی....یکی گرید ز بر بادی....یکی از جان کند شادی....یکی از دل کند غوغا....چه کاذب ها شود صادق....چه صادق ها شود کاذب....چه عابد ها شود فاسق....چه فاسق ها شود عابد....چه زشتی ها شود رنگین....چه تلخی ها شود شیرین....چه بالا ها رود پایین....عجب صبری خدا دارد که پرده بر نمی دارد!! //سر بر شانه ی خدا بگذار،تا قصه ی عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت،به رقص درآیی،قصه ی عشق،انسان بودن ما ست!!//
علایم منو عزبزم؟ ینی بلند نمیتونه بشه؟ دارو چی دادن بهش؟ 

سرگیجه،یکم تب،یکم بدن درد،یکم مشکل گوارشی 

ناپروکسن و دمیترون 

😍تو قرار دل بی قرار من و بابایی،روشا جانم😍
سرگیجه،یکم تب،یکم بدن درد،یکم مشکل گوارشی  ناپروکسن و دمیترون

برا این ویروس حدیده اینارو میدن ینی؟ 

والا بمن اصلا حتی دکترا ی درصد هم نمیگن ویروس عه 

الان خوندم دیدم همه نوشتن سرگیجه و حالت تهوع دارن از این ویروس 

گفتم بیینم منم ویروس دارم شاید ۲۰ روزه سرگیجه دارم با حرکت سر بدتر میشه و نمیشه باند شم از جام

عزبزم ایشالاه خوب شی زودتر💙 دارو چی دادن دکترا؟ چی میگن؟ 

مرسی گلم،،انشالله شما هم زود خوب بشین.🌹🌹

ما رفتیم سرم زدیم،،دارو هم دکتر فقط بهمون قرصِ استامینوفن و شربتِ ضد تب داد،،چیز خاصی نمیدن.

هر چی بیش تر می گذره،بیش تر به این شعر می رسم که می گه:غرض رنجیدن ما بود از دنیا که حاصل شد....  //خدا گر پرده بردارد ز روی کارِ آدم ها....چه شادی ها خورد بر هم....چا بازی ها شود رسوا....یکی خندد ز آبادی....یکی گرید ز بر بادی....یکی از جان کند شادی....یکی از دل کند غوغا....چه کاذب ها شود صادق....چه صادق ها شود کاذب....چه عابد ها شود فاسق....چه فاسق ها شود عابد....چه زشتی ها شود رنگین....چه تلخی ها شود شیرین....چه بالا ها رود پایین....عجب صبری خدا دارد که پرده بر نمی دارد!! //سر بر شانه ی خدا بگذار،تا قصه ی عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت،به رقص درآیی،قصه ی عشق،انسان بودن ما ست!!//
اره تقریبا ۲۰ روز ی ماه 

حتماً دکتر برو،،یک ماه خیلی زیاده.

هر چی بیش تر می گذره،بیش تر به این شعر می رسم که می گه:غرض رنجیدن ما بود از دنیا که حاصل شد....  //خدا گر پرده بردارد ز روی کارِ آدم ها....چه شادی ها خورد بر هم....چا بازی ها شود رسوا....یکی خندد ز آبادی....یکی گرید ز بر بادی....یکی از جان کند شادی....یکی از دل کند غوغا....چه کاذب ها شود صادق....چه صادق ها شود کاذب....چه عابد ها شود فاسق....چه فاسق ها شود عابد....چه زشتی ها شود رنگین....چه تلخی ها شود شیرین....چه بالا ها رود پایین....عجب صبری خدا دارد که پرده بر نمی دارد!! //سر بر شانه ی خدا بگذار،تا قصه ی عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت،به رقص درآیی،قصه ی عشق،انسان بودن ما ست!!//
برا این ویروس حدیده اینارو میدن ینی؟  والا بمن اصلا حتی دکترا ی درصد هم نمیگن ویروس عه  ...

اره همینا رو دادن،گفتن همون کروناعه ولی ضعیف تر،داروی خاصی نمی‌خواد بیشتر با استراحت خوب میشه الان همسرم خوب شده فقط سرگیجه ها هنوز ادامه داره

😍تو قرار دل بی قرار من و بابایی،روشا جانم😍
خب خطرناک نیس ویروس ینی؟ سرگیجه هاتون زیاده؟ 

نه بابا چه خطری،،خیلیا گرفتنش،،آره زیاده،،من دو روزه از دست سر گیجه و تب و لرز نتونستم از جام بلند بشم،،فقط میرم دست شویی دوباره میام می خوابم سر جام.

هر چی بیش تر می گذره،بیش تر به این شعر می رسم که می گه:غرض رنجیدن ما بود از دنیا که حاصل شد....  //خدا گر پرده بردارد ز روی کارِ آدم ها....چه شادی ها خورد بر هم....چا بازی ها شود رسوا....یکی خندد ز آبادی....یکی گرید ز بر بادی....یکی از جان کند شادی....یکی از دل کند غوغا....چه کاذب ها شود صادق....چه صادق ها شود کاذب....چه عابد ها شود فاسق....چه فاسق ها شود عابد....چه زشتی ها شود رنگین....چه تلخی ها شود شیرین....چه بالا ها رود پایین....عجب صبری خدا دارد که پرده بر نمی دارد!! //سر بر شانه ی خدا بگذار،تا قصه ی عشق را چنان زیبا بخواند که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت،به رقص درآیی،قصه ی عشق،انسان بودن ما ست!!//
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز