پ و دوس دخترش کات کردن
بعد خب سر خونواده ها بوده میگفتن خونواده ها میگن بدرد نمیخوریم و اینا دیگه دختره هم گفته حرفشون گوش کنیم تموم شه بره
بعد چن روز پیش دختره زنگ زد گفت از تو گوشی خواهرم شماره یه دعا نویس پیدا کردم
رفتم بهش پیام دادم و اینا اونم هیچی نمیگفته میگفته من کار نمیکنم و اینا
دیگه بعد کلی اصرار اونم گفته آره تو با یه پسری هستی اول اسمش پ آخرش ا بعد نمیدونم چن تا نشونی دیگه هم داده
بعد گفته مثل اینکه براتون یکی از آشناهای نزدیک پسره دعا گرفته که به هم نرسین و اگه هم برسین زندگیتون زود از هم میپاشه و نمیدونم تو بیماری روحی میگیری و پسره بیماری تنفسی میگیره و اینا
بعد گفته ۵ میگیرم دعا رو باطل میکنم