2777
2789
عنوان

بیهوشی بچه

2556 بازدید | 28 پست

سلام بچه ام ۴ سالش حدودا چن تا دندون خراب داشت نمی‌نشست مجبور شدیم با بیهوشی ترمیم کنیم ، همه چی خوب بود مشکلی هم  نبود فقط موقعی که میبردن برا بیهوشی از من جداش کردن به زور گفتن نمیشه بیای خیلی گریه میکرد گفتم بعد بیهوشی برم بیرون گفتن نمیشه، بعد ریکاوری هم موقع بهوش اومدن که  چشماش باز می‌کرد من پیشش نبودم،  اینا خیلی اعصابم خورد کرده یادش میفتم گریه میکنم فقط ، کسی تجربه داشته شما رو گذاشتن تو واقعا بی انصافی نکردن

خب روند درمانه،بصلاح خودشه،ناراحتی نداره،منم ۶سالم بود چشمام عمل کردم ،بدون حضور پدرومادرم اتاق عمل بردنم وبیهوشی وبعد تو ریکاوری بهوش اومدم،ناراحت بودم ولی بهرحال پروسه درمانه،واختیاری نیس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بی انصافی تر از اینه اینکه دکتر بدون بی حسی دندون بچه رو ترمیم کنه و با پررویی بگه بچه ای شما لوسه 

هنوز به یادش می‌افتم حالم بد میشه چه جوری این کار رو کرد با بچم

چقدر دخترم گریه کرد و منو صدا میزد 

میزی برای کار، کاری برای تخت، تختی برای خواب، خوابی برای جان، جانی برای مرگ، مرگی برای یاد، یادی برای سنگ، این بود زندگی؟!    حسین_پناهی 
خب روند درمانه،بصلاح خودشه،ناراحتی نداره،منم ۶سالم بود چشمام عمل کردم ،بدون حضور پدرومادرم اتاق عمل ...

بستگی به دکتر و محل انجام این کار داره. من دخترم بیهوشی لازم نداشت اما دیدم دکترش به مامان ها اجازه میده موقع بیهوش کردن و به هوش اومدن، کنار فرزندشون باشن. بچه ۴ ساله برای این تجربه و احساس ترس اینجوری کوچیکه 

🕊 پر میشه این خونه از رقص و گل و شادی 🕊

اگه دلیل پزشکی منطقی نداشته باشه ،کارشون اصلا درست نبوده آدم بزرگم میترسه چ برسه بچه خب میرفتی تازمان بیهوشی ازونورم لحظه به هوش اومدن میرفتی بالا سرش

حالا که خدا روشکر بخیر گذشته با این افکار خودتو آزار نده

خب روند درمانه،بصلاح خودشه،ناراحتی نداره،منم ۶سالم بود چشمام عمل کردم ،بدون حضور پدرومادرم اتاق عمل ...

گفتم بیهوشش کنید بعد ازمن جدا کنید قبول نکردن نمیدونم اون تو چی کشیده ، بعد ریکاوری هم که میاوردن گریه نمی‌کرد،  انتظار داشتم گریه کنه میگم حتما خیلی ترسیده شک شده چرا گریه نمی‌کرد 

جدی خیلی دلم میگیره یادم میفته بچه یادش رفته ولی از ذهن من بیرون نمیره

ما مامانا برای اینجور چیزا خیلی ناراحت میشیم. اما اشکال نداره در عوض دندوناش درست شده. ضمن اینکه اگر اضطراب جدایی پیدا نکرده یا دیگه یادش نیست شما خودت رو ناراحت نکن. تقصیر شما که نبوده، روند کار اونجا اینجوری بوده

🕊 پر میشه این خونه از رقص و گل و شادی 🕊

دختر منم که بردن اتاق عمل برا میل زدن چشمش ۱۰ماهش بود ازم جداش کردن بردن جونم ب لبم رسید خیلی گریه کرد ولی قبل ب هوش اومدنش صدامون زدن اول آبجیم رفت بچه رو بگیره بعد منم گذاشتن برم آبجیم کارمند بیمارستان بود یجورایی پارتی شد

کاش انتهای لحظه ها تکرار دوباره ی باتو بودن بود😔 داداشم علی جانم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792