2777
2789
عنوان

غدد لنفاوی گردن

500 بازدید | 13 پست

من غدد ری اکتیو توی سنوگرافی گردن داشتم که اندازه بزرگترینش ۱۷ میلی متر بوده آزمایشی سالم بوده ولی تنگی نفس و درد قفسه سینه گاهی دارم چیکار باید بکنم خیلی نگرانم کسی تجربه ای داره؟

برو دکتر غدد دارو میده مال من یه سانته🥲🥲

دعا کنید منم مامان بشم💜🥲 «« این امضا توی تاریخ۱۴۰۲/۹/۱۶ برای همیشه و به اذن خدا تغییر کرد»»ومن به لطف خدا باردار شدم😭😭😭 ... از خدای مهربونم می‌خوام دامن همه ی منتظرا رو سبز کنه 🥺🌱✨میشه برای شنیدن صدای قلب نی نی شیطونم و سالم بودنش دعا کنی ؟؟🥺💜✨ توی تاریخ ۱۰/۸صدای قلب نازشو شنیدم برای همه این لحظه رو می‌خوام 😍♥️🌿 تاریخ ۱۱/۱۲رفتم سونو آن تی یه پسمل شیطون بودو همه چیز عالی بود ♥️😍🤍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شما هم چند تاست؟

عزیزم فقط باید بری دکتر انکولوژی یا همون خون

منم دارم سه ماهه درگیرشم و متورمه همچنان هزار مدلم آزمایش دادم مشخص نشده دلیلش

هیچ چیزی مثل سلامتی نیستلطفا هرکی پروفایل منو میبینه برای سلامتی همه بیمارا و در آخر من یه صلوات بفرسته🙏🙏💞💞
عزیزم فقط باید بری دکتر انکولوژی یا همون خون منم دارم سه ماهه درگیرشم و متورمه همچنان هزار مدلم آزم ...

میبخشید شما اندازه غدد چقدره و آیا تغییر کرده؟ خارش داربد؟

میبخشید شما اندازه غدد چقدره و آیا تغییر کرده؟ خارش داربد؟

برا من متعدده و بزرگترینشون آخرین بار ۱۸ میلیمتر در ۹ میل بود در یک طرف گردن و اون طرف ۱۶ در ۹.۵ میلی،،، اولش بزرگتر بود ولی هنوزم هست و کوچیک نشده گاهی دردم داره،اصلا من نمیدونم چم شده جدیدا غدد لنفاوی زبونم هم در دو طرف متورم شده دکتر بیماریهای دهان هم رفتم گفت چیزی نیست برو زندگیتو بکن ولی میسوزه،انقدر خستم و استرس دارم و کاری ازم بر نمیاد

هیچ چیزی مثل سلامتی نیستلطفا هرکی پروفایل منو میبینه برای سلامتی همه بیمارا و در آخر من یه صلوات بفرسته🙏🙏💞💞
ممنون جواب دادید منم خیلی نگرانم

من که فعلا بیخیالشون شدم  انقدر دکتر رفتم که نگو،ولی من اولین آزمایشم کم خونی شدید داشتم که دکتر یه خرده مشکوک شد که خدارو شکر ادنو با یه تسخه رفع کرد ولی خیلی بی جونم

هیچ چیزی مثل سلامتی نیستلطفا هرکی پروفایل منو میبینه برای سلامتی همه بیمارا و در آخر من یه صلوات بفرسته🙏🙏💞💞
من که فعلا بیخیالشون شدم  انقدر دکتر رفتم که نگو،ولی من اولین آزمایشم کم خونی شدید داشتم که دکت ...

من آزمایشم خوب بوده ولی چون نفس تنگی دارم نگرانم و به شدت خسته

من آزمایشم خوب بوده ولی چون نفس تنگی دارم نگرانم و به شدت خسته

نفس تنگیت برا استرسه منم داشتم کم کم رفع شد

هیچ چیزی مثل سلامتی نیستلطفا هرکی پروفایل منو میبینه برای سلامتی همه بیمارا و در آخر من یه صلوات بفرسته🙏🙏💞💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792