کشته مرده چیه نه😂😂
تفریط و افراط تو هرچیزی بده
من خودم به شخصه پسرا رو دوست دارم اما در حدی که میانه باشه
اما دلیل این اهمیتشون واسه ما آهنگاشونه
خیلیامون وقتی حالمون خوب نبود ، وقتی احتیاج داشتیم یه کسی حرفامونو بفهمه با این بند آشنا شدیم
و معنی آهنگاشون قلبمونو لمس کرد
واسه همینه که طرفدارشونیم