ببخشید برام عجیبه
اینهمه کشته مرده یه بند هستین ک اصلا شمارو نمیشناسه
و شما زیان اونارو بلد نیستین
اصلا از وجود شما خبر نداره
این چطور ممکنه؟
من آدمای افراد خودم اونقدر زیادن نمیشه به همشون عشق ورزید یا بهشون توجه کرد
یسریا فن همچین بند هایی هستن
برای من قابل تصور نیست
نمیخام بگم کارتون اشتباهه اما قابل درک نیست
میشه یکیتون بگه چی باعث شده که اینقدر فن باشید؟