ملکه،تاریکی مدیر عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 7158 عنوان جونکوک💜 | مشاهده متن کامل بحث + 28361 بازدید | 6853 پست https://uupload.ir/view/photoguard_public_41d348b9-daa4-4e68-a7bd-2f41999929eb_xrlz.mp4/ (army) 1402/06/13 | 00:52 32 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
high_flying عضویت: 1402/04/20 تعداد پست: 2979 پیام داداشم چن سالشه؟😂چرا اسمش گنگسترگرله؟!😂😑 آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است... "ویکتور هوگو"
عسل_هسدم عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 3312 دیشنبذتصتصاصحسنسد هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
ارملیسس عضویت: 1402/01/12 تعداد پست: 4697 راستی واتس یور نیم؟🤍 سانانانانانانازی پشیمون شدن از انجام کاری بهتر از پشیمون شدن از انجام ندادنشه ❤️ برای خواسته هات دیر نیست
عسل_هسدم عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 3312 آرع خبرششش هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
لیییی عضویت: 1401/05/01 تعداد پست: 4350 😌🫂حالا با بچه ها اشنات کنم .. @عسل_هسدم @هعییی_زندگیی ... بهبههه😄 نیست هیچ احدی لایق احترام..!
high_flying عضویت: 1402/04/20 تعداد پست: 2979 میدونم ولی در طی چهار ماه چطور میشه ۴۲ تا دختر پیدا کرد واسه هر ۴۲ تاشون متأسفم🤦♀️ آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است... "ویکتور هوگو"
عسل_هسدم عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 3312 نیک؟@bts_ot7 دیام؟@park_diana هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
mim_min عضویت: 1401/12/19 تعداد پست: 15325 سانازم ۱۷ سالومه یه عدد پیشی هستم پیشی ماما مری @mim_min ... گنگ بمونم اوکی تر😌😌 abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)
high_flying عضویت: 1402/04/20 تعداد پست: 2979 سانانانانانانازی خوشششششبختم آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است... "ویکتور هوگو"
mim_min عضویت: 1401/12/19 تعداد پست: 15325 پیام داداشم جررررررر جدیییی💔🤣🤣🤣 abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)
عسل_هسدم عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 3312 داداشی کجایی؟؟؟؟@bts_ot7 هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
عسل_هسدم عضویت: 1402/05/12 تعداد پست: 3312 پیام داداشم 🤣🤣فهمید ک گفتی؟🤣 هیچکس متوجه اشکات نمیشه،هیچکس متوجه دردات نمیشه،هیچکس متوجه غم هات نمیشه؛ اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی:))
ارملیسس عضویت: 1402/01/12 تعداد پست: 4697 بهبههه😄 زیاد تر بودیم ولی متاسفانه پخش و پلاییم فعلا مثلا یه مری شادتر بود و یه آیدا باحال یا یه جوجو ایتک و یه دایی خنثی:) پشیمون شدن از انجام کاری بهتر از پشیمون شدن از انجام ندادنشه ❤️ برای خواسته هات دیر نیست
ارملیسس عضویت: 1402/01/12 تعداد پست: 4697 @mim_min مری یه سوال! اگه من تا الان تو این اکیپ نبودم یعنی کلا آشنا نبودیم! بازم باهام دوس میشدی؟همچین صمیمییی؟ پشیمون شدن از انجام کاری بهتر از پشیمون شدن از انجام ندادنشه ❤️ برای خواسته هات دیر نیست