2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میدونم ولی در طی چهار ماه چطور میشه ۴۲ تا دختر پیدا کرد

واسه هر ۴۲ تاشون متأسفم🤦‍♀️

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
سانازم ۱۷ سالومه یه عدد پیشی هستم  پیشی ماما مری    @mim_min       ...

گنگ بمونم اوکی تر😌😌

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

پیام داداشم

جررررررر جدیییی💔🤣🤣🤣

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

بهبههه😄

زیاد تر بودیم ولی متاسفانه پخش و پلاییم فعلا 


مثلا یه مری شادتر بود و یه آیدا باحال یا یه جوجو ایتک و یه دایی خنثی:)

پشیمون شدن از انجام کاری بهتر از پشیمون شدن از انجام ندادنشه ❤️ برای خواسته هات دیر نیست 

@mim_min  


مری یه سوال! اگه من تا الان تو این اکیپ نبودم یعنی کلا آشنا نبودیم! بازم باهام دوس میشدی؟همچین صمیمییی؟

پشیمون شدن از انجام کاری بهتر از پشیمون شدن از انجام ندادنشه ❤️ برای خواسته هات دیر نیست 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792