2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

غزل گوشیم ۱۵ درصده اگه دیدی بدون خداحافظی رفتم بفهم خاموش شده

باش😂

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
والا اسمشو نمیدونم پروفش آبی داره😂🤦🏻‍♀️ اونم معروفه من دوسش دارم😍 @هییی_زندگی   فکرکن ...

جانم عزیزم خودمم 😍منم شمارو دوست دارم خانم نویسنده 🥺❤️🫂

⁦هیییی_زندگی سابق 😑🌌⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩دوتا کاربریم پرید بخاطر یه آدم بی شخصیت دروغ گو...ایشالا تریلی از روت رد بشه مارمولک ۲ پا.پیدات هم کنم..‌.(رفیقام بهم درخواست دوستی بدین)🥰.فقط یدونه ی از اسم کاربریم کم شد.پروف جدیده قاتی نکنین😁.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن)شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۹۶نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای تو اون یکی شعبه دوم می‌باشد (هیییی_زندگی_۲)که نی نی یار تعلیقش کرد🤣💔ناشناس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864 حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشققق مو فرفریااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...میبینم که مدرکو از دل زمین پیدا کردین تونستین تعلیقم کنین 🥹💔 همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف می‌ره بالا😂✌️ #ولی صدای حامیم🍃تایپ شخصیتیم هم ENTP(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو.😂🍌🤍 تو شناسنامم  هم همچین اطلاعات ارزشمندی نیست 😂

چند شبه که نخوابیدم🥲 غم من با خوابیدن درست نمیشه فداتشم🥲

نشی که حیفی... 

همه ادما همینن عزیزم هرکی یه غم بزرگی تو دلش داره دیگه

من خودمم بدون مشکل نیستم که ساعت شیش صبح خوابم میبره💔

ولی نباید شکستو قبول کنی وگرنه زندگی بهت جهنم میشه

آبی به رنگ احساس من💙
فدای تو💙🥺

نشی جانم 🥹🤍

⁦هیییی_زندگی سابق 😑🌌⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩دوتا کاربریم پرید بخاطر یه آدم بی شخصیت دروغ گو...ایشالا تریلی از روت رد بشه مارمولک ۲ پا.پیدات هم کنم..‌.(رفیقام بهم درخواست دوستی بدین)🥰.فقط یدونه ی از اسم کاربریم کم شد.پروف جدیده قاتی نکنین😁.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن)شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۹۶نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای تو اون یکی شعبه دوم می‌باشد (هیییی_زندگی_۲)که نی نی یار تعلیقش کرد🤣💔ناشناس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864 حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشققق مو فرفریااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...میبینم که مدرکو از دل زمین پیدا کردین تونستین تعلیقم کنین 🥹💔 همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف می‌ره بالا😂✌️ #ولی صدای حامیم🍃تایپ شخصیتیم هم ENTP(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو.😂🍌🤍 تو شناسنامم  هم همچین اطلاعات ارزشمندی نیست 😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز