2789
عنوان

یه پنجره....

55 بازدید | 8 پست

یه پنجره با یه قفس

یه حنجره بی هم نفس

سهم من از بودن تو

جدایی بودو بس😔💔


چقد امشب دلم گرفته و به قول هایده باز دلم مثل همیشه گریه یه تنهاییی میخاد 🥲بد زدن دلمو شکوندن امشب

خدا♥️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

محمدت نیومد😔💔

محمدم محمدش میشه 

شب رفیقه خوبیه ولی زیاد سوال میپرسه🩶او خداوند ناممکن هاست، تو برممکن ها گریه میکنی؟🩵🌈چنان روزی رسان روزی رساند که صد عاقل از آن حیران بماند️🩷😇
محمدم محمدش میشه 

چی بگم خواهر ایشالله هرچی قسمت هردوتاتونه ازوقتی داستانتو خوندم یادمه و هی میگم کاش این دوتا بهم برسن 

ولی میدونی بعضی وقتا نرسیدن بهتر از رسیدنه این تلاشا ک میکنی برای رسیدن بعدا میفهمی خیلی اشتباه بوده پشیمونت میکنن با رفتاراشون من شش سال تموم منتظر بودم دست پا زدم بعدشم ک رسیدم سهم من شده هر شب گریه ناراحتی دل شکستن 😔😔انشالله که قسمت تو بهترین باشه

خدا♥️
چی بگم خواهر ایشالله هرچی قسمت هردوتاتونه ازوقتی داستانتو خوندم یادمه و هی میگم کاش این دوتا بهم برس ...

برات آرزوی آرامش میکنم 😔🖤

شب رفیقه خوبیه ولی زیاد سوال میپرسه🩶او خداوند ناممکن هاست، تو برممکن ها گریه میکنی؟🩵🌈چنان روزی رسان روزی رساند که صد عاقل از آن حیران بماند️🩷😇
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز