چی بگم خواهر ایشالله هرچی قسمت هردوتاتونه ازوقتی داستانتو خوندم یادمه و هی میگم کاش این دوتا بهم برسن
ولی میدونی بعضی وقتا نرسیدن بهتر از رسیدنه این تلاشا ک میکنی برای رسیدن بعدا میفهمی خیلی اشتباه بوده پشیمونت میکنن با رفتاراشون من شش سال تموم منتظر بودم دست پا زدم بعدشم ک رسیدم سهم من شده هر شب گریه ناراحتی دل شکستن 😔😔انشالله که قسمت تو بهترین باشه