2777
2789
عنوان

کنه کبوتر

5127 بازدید | 32 پست

سلام دوستان کبوتر تو بالکنمون لونه کرده دیروز تو اتاق یدونه کنه در حال جون دادن بود، کل خونه و اطراف بالکن و جارو کردم و طی کشیدم چیزی هم ندیدم دیگه، گزشی هم ندارم رو بدنم، امروز میخوام سم پاشی کنم خونه رو، لازمه تخت رو هم سم بزنم؟

همه جا سم بزن .اگه تو بالکن امکانش رو داری شعله بگیر .از این شعله ها ک کسایی ک ایزوگام میکنن دارن .خیلی بده لامصب .فصل گرما زیاد میشه فصل سرما می‌ره .من دو ساله درگیرم .اول ک خیییییییلی زیاد بود بیچاره شدیم .با سمپاشی مداوم کمتر شد امسالم باز چندتایی دیدم تو خونه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همه جا سم بزن .اگه تو بالکن امکانش رو داری شعله بگیر .از این شعله ها ک کسایی ک ایزوگام میکنن دارن .خ ...

کنه کفتر وقتی سمپاشی می کنین بعدش هر چند وقت ی بار اون محل ها را با وایتکس  ضدعفونی کنید برنمی گرده

کنه کفتر وقتی سمپاشی می کنین بعدش هر چند وقت ی بار اون محل ها را با وایتکس  ضدعفونی کنید برنمی ...

اخه داخل اتاقه چطوری وایتکس بزنم .هر یه دونه کنه ای ک پیدا میکردم می‌بردم روی اجاق گاز می‌گرفتم بسوزه اینطوری خیلی کمتر شد .لامصب می‌زدی بهش میکردی باز میدی جون داره تموم میخوره .مخص.صا اون ریزا . الان خیلی کم شده .دو سه هفته یکبار یکی دیده میشه .مدام هم پشت فرش هارو چک میکنم 

واقعا؟ هر چند وقت یک بار این کار و انجام بدم بعد از سمپاشی؟

اره اون سمپاشی که بر ما اومد گفت مثلا هر ۲/ ۳ هفته اون لبه پنجره ها تو بالکن همونجاها که گُل افشانی 🤪 کردن وایتکس بزنین 

بله بعد از سمپاشی هر چند وقت با وایتکس بشوریم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792