637189 مدیر استارتر عضویت: 1401/05/26 تعداد پست: 7467 عنوان ناف نوزاد 71 بازدید | 8 پست دخترم چهل و هشت روزشه نافش بند نافش خیلی وقته افتاده ولی نرفته تو داشتن نگاه میکردم انگار داخلش پیداست کسی همچین چیزی تجربه داره 1402/06/07 | 13:36 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هیاهو79 عضویت: 1397/05/21 تعداد پست: 14735 اره عزیزم به این نوع ناف میگن ناف پایه بلند یواش یواش میره داخل پسر منم اینجور بود ✨اونایی که میگن انسان یکبار متولد میشه کسایین که معجزه ها رو باور ندارن✨تو معجزه ی من شدی✨y✨چه خوب شد که اومدی💞 عُمرَم رو عُمرِت بچه جون🤍✨
637189 مدیر استارتر عضویت: 1401/05/26 تعداد پست: 7467 مال پسر منم همینطوری بود تا دوماهگی بعد خوب شد دختر منم نزدیکه دو ماهشه پس چرا خوب نمیشه میترسم طوری بشه
637189 مدیر استارتر عضویت: 1401/05/26 تعداد پست: 7467 عیب نداره فقط نذار زیادگریه کنه بیشتر میزنه بیرون... نه نمیزارم همش بغلمه
637189 مدیر استارتر عضویت: 1401/05/26 تعداد پست: 7467 اره عزیزم به این نوع ناف میگن ناف پایه بلند یواش یواش میره داخل پسر منم اینجور بود خیالمو راحت کردی ای کاش زود بره داخل
هانا078963 عضویت: 1402/06/06 تعداد پست: 74 دختر منم نزدیکه دو ماهشه پس چرا خوب نمیشه میترسم طوری بشه ن عزیزم طوری نمیشه بقول دوستمون نزار خیلی گریه کنه ک نزنه بیرون خوب میشه نگران نباش
637189 مدیر استارتر عضویت: 1401/05/26 تعداد پست: 7467 ن عزیزم طوری نمیشه بقول دوستمون نزار خیلی گریه کنه ک نزنه بیرون خوب میشه نگران نباش باشه ممنون عزیزم