2789
عنوان

ازدواج

89 بازدید | 4 پست

دوتا کارمند که هر دو در حد 12 تومن حقوق میگیرن میتونن زندگی معقولی داشته باشن؟ نهایتا هم یه دونه بچه میخوان. پسر خونه هم داره. 

پدر دختر وضعش خوبه و دختر توی رفاه بزرگ شده. ممکنه پشیمون بشه؟ 

دختر و پسر همدیگه رو خیلی دوس دارن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خوبه دیگه خونه ام که داره الان زمونه سخته همو دوسم دارن 

  🍀🍀🍀🍀🍀                                                              یادم بمونه هیچ چیزی از هیچ کس بعید نیست یادم بمونه چقدر امروز شرایط سختی داشتم یادم بمونه هر چند به ته خط رسیده باشم ولی امید داشته باشم خدا را چه دیدی شاید یکی از همین روزها نوبت من باشد   😔😔     ♡این نیز بگذرد♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792