2789
عنوان

کنکوریا بیاید😭

233 بازدید | 16 پست

میشه یه روش زیست خوندن بهم یاد بدین تضمینی باشه ؟ 🥲

من همه روش هارو امتحان کردم به متن کتاب مسلط شدم کلی تست زدم ولی بازم انگار هیچی بلد نیستم امتحانم و خوب نمیدم

الان میگید مفهومی بخون خب یه نفر واقعا بهم بگه چطور مفهومی بخونم😭

درخواست دوستی پذیرفته نمیشود❌ تاپیکای درسی و کنکوری تگم کنید قربون دستتون🥰🤍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

روش خوندن زیست برا امتحان یا کنکور؟ 

بابا اه امتحان و میخوام چیکار ، روش تستی و کنکوری میخوام

درخواست دوستی پذیرفته نمیشود❌ تاپیکای درسی و کنکوری تگم کنید قربون دستتون🥰🤍
فیلم ببین بعد مطلب تو  بدن خودت تصور کن بعد شکل اون فصل بیار و همزمان با خوندن متن روی شکل برای ...

نمیشه نمیشه نمیشه

خودم کلاس میرم ولی اصلا نمیتونم بخونم تست بزنم

درخواست دوستی پذیرفته نمیشود❌ تاپیکای درسی و کنکوری تگم کنید قربون دستتون🥰🤍
بابا اه امتحان و میخوام چیکار ، روش تستی و کنکوری میخوام

ااول باید زیست و بفهمی پس بهت پیشنهاد میکنم از سایت الا فیلمای زیست استاد مقاری رو ببینی زیست و راحت باهاش درک میکنی وقتی ببینی اونارو دیگه خوندن متن فقط ده دقیقه وقتت میگیره

مگه فضولی؟
ااول باید زیست و بفهمی پس بهت پیشنهاد میکنم از سایت الا فیلمای زیست استاد مقاری رو ببینی زیست و راحت ...

من خودم کلاس میرم چندتا فیلمای موقاری و دیدم درمقابل معلم خودم اصلا خوب نیست ، فقط مشکل اینه من خودم نمیتونم بخونم تست بزنم

درخواست دوستی پذیرفته نمیشود❌ تاپیکای درسی و کنکوری تگم کنید قربون دستتون🥰🤍

مفهومی ینی این که مثلا در رابطه با گوارش

رو بدن خودت انجام بده از دهان و حلق بیا پایین تا میرسی مخرج همه چیو برا خودت تشریح کن مثلا مری لایه هاش فلانه و مثلا مخاط ترشح میکنه

معده ی لایه اضافه تر داره کارش ترشح اسید و ....

برا خودت همه فصلارو اینجوری تجزیه تحلیل کن دیگ یادت نمیره 

حس اژدهایی رو دارم که دستش سوخت ؛ فوت کرد !

بنظرم روشی ک ینفر درسو متوحه بشه طوری ک اصن یادش نره با کس دیگ فرق میکنه کلا همه درسا همینطوره 

من خودم  زیستو اول از کتاب میخوندم طی سال بعد کتاب کار و میخونم به زبان خودم میگم  جزوشو مینویسم و مرور میکنم بعد میرم سراغ تست من اینطوری میخونم و الان درسایی ک دهم خوندم و  دارم مرور میکنم و همرو یادمه چون زیاد تکرارش کردم و اینطوری یاد میگیرم تا مسلط نشذی رو درس سراغ تست نرو اعتماد بنفست و از دست میدی و دیگ تمرکز نداری رو درس 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز