2777
2789
عنوان

دعوا

129 بازدید | 10 پست

غروب مادرش زنگ زد نتونستم ج بدم از گوشی خودش ن من دستم خیس بود از غروب سر همین مسله باهام حرف نمیزنه باور میکنید بخدا واس خانواده ش ن خودش  ن زنگ و بچه ش مهم نیستین سر همین اینقد میسوزم

خوب خودش جواب میداد یا بعدش زنگ میزدی دیگه این اداها چیه درمیاره !!!!

بخدا سالی ی بار ب من زنگ نمیزنن یا تا خودش نیاد ی احوال از دخترم نمیپرسن دیگه از کارای مادرش هرچقدم بگم کمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بخدا سالی ی بار ب من زنگ نمیزنن یا تا خودش نیاد ی احوال از دخترم نمیپرسن دیگه از کارای مادرش هرچقدم ...

خودشم انگار قاطی داره و دنبال بهونست ولی هرکسی ممکنه اون لحظه که گوشیش زنگ میخوره نتونه جواب بده

کاش میشد از کسانی که مرده اند پرسید:آیا بالاخره رنج پایان یافت؟
خودشم انگار قاطی داره و دنبال بهونست ولی هرکسی ممکنه اون لحظه که گوشیش زنگ میخوره نتونه جواب بده

نمیدونم چیکار واقعا از هر طرف ک بگی تو فشارم اخلاقش تا دخالت های خانواده ش بی پولی مستاجری همه چی اینو دیگه نمیدونم کجای دلم بذارم

نمیدونم چیکار واقعا از هر طرف ک بگی تو فشارم اخلاقش تا دخالت های خانواده ش بی پولی مستاجری همه چی ای ...

محلش نذار بذار باد کنه حالا خیلیم عرضه داشته طلبکارم هست 

کاش میشد از کسانی که مرده اند پرسید:آیا بالاخره رنج پایان یافت؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792