امروز رفتم سگ بگیرم انتخاب هم کردم وقتی اومدم حساب کنم یهو گفتم نکنه گناه باشه یکی داشتم به دلایلی فروختمش و الان ندارم مدت زمان زیادی هم نداشتمش حالا مطمئن نیستم یه حس بهم میگه من که الان شرایط این ندارم که اگر جفت خواست براش جفت بگیرم
یعنی گناهه؟که براش تا آخر عمرش جفت نگیرم؟
خیلی نازه عاشقش شدم ولی میترسم نمیدونم که واقعاً گرفتنش خوبه یا نه گناه داره یا نه شک دارم واقعاً نمیدونم چیکار کنم دلم میگه نخر ولی دیوانش شدم وقتی فکرش میکنم نگیرمش هم بغضم میگیره کمک کنید انتخاب کنم بگیرم یانه