2789
عنوان

میاین یه لحظه😐😐

110 بازدید | 7 پست

اقا من یه مشکلی دارم اکثر اوقات

اینه که بیرون که میرم درخواستمو نمیگم یا کامل نمیگم همش فکر میکنم شاید گفتنش بد باشه یا بهم چیزی بگن یا اگه از چیزی راضی نباشم اعتراض نمیکنم


صبح میخوام برم دکتر، قبلا چکاپ دادم الان میخوام ببرم نشون بدم 

شوهرمم ازمایش داده جدا بیمش تموم شده میگه با خودت ببر دکتر ببینه اگه دارو نیازه با کدملی تو همه رو بزنه

حالا من از صبح تا حالا تو فکرم😑

میگم نکنه خیلی زشت بشه، درخواستم زیادی باشه

یهو چیزی نگه دکتر


یه سوال دیگه هم که دارم میخوام بگم یه شامپو خوب بهم معرفی کنه ولی روم نمیشه😐

زیاد فکر و خیال میکنی ؟

منم همینجوری بودم الان یکم بهتر شدم

دختر قد بلندم😁 اینجا قراره با مهربونی صحبت کنیم 💕آدما به اندازه کافی بد این دنیا رو دیدن دل همو نشکنیم 👀🤗

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اوووه تا دلت بخواد کلا سخت میگیرم همه چیو انگار

منم مثل توام 

خودتو درگیر حواشی نکن درست میشه



دختر قد بلندم😁 اینجا قراره با مهربونی صحبت کنیم 💕آدما به اندازه کافی بد این دنیا رو دیدن دل همو نشکنیم 👀🤗
منم مثل توام  خودتو درگیر حواشی نکن درست میشه

بنظرم باید بهش فکر نکنم فقط برم تو دل کار🥲

شاید یکی خندش بگیره بگه اینم نیاز به فکر کردن داره ولی نمیدونم واقعا چیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز