اقا من یه مشکلی دارم اکثر اوقات
اینه که بیرون که میرم درخواستمو نمیگم یا کامل نمیگم همش فکر میکنم شاید گفتنش بد باشه یا بهم چیزی بگن یا اگه از چیزی راضی نباشم اعتراض نمیکنم
صبح میخوام برم دکتر، قبلا چکاپ دادم الان میخوام ببرم نشون بدم
شوهرمم ازمایش داده جدا بیمش تموم شده میگه با خودت ببر دکتر ببینه اگه دارو نیازه با کدملی تو همه رو بزنه
حالا من از صبح تا حالا تو فکرم😑
میگم نکنه خیلی زشت بشه، درخواستم زیادی باشه
یهو چیزی نگه دکتر
یه سوال دیگه هم که دارم میخوام بگم یه شامپو خوب بهم معرفی کنه ولی روم نمیشه😐