2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 3441 بازدید | 56 پست
از زندگیش راضیه؟ قربونت عزیزم همچنین


فکر کنم راضیه ولی خب به جز زندگی ائمه با همسران خوبشون هیچ وقت رضایت صد در صد وجود نداره 

ان شاءالله همه جوونا خوشبخت باشن


اینم که میگم تحقیق کنید چون اینطور فکر نکنی حالا که از مشهد برگشتی لزوما ادم خوبیه 


در کل فقط و فقط امیدت به خدا و دعای اهل بیت باشه،امیدوارم حالا که ذوق داری و از مهربونیت اومدی گفتی تا بقیه هم حاجت روا بشن ،بهترینا برات اتفاق بیفته

۳۲ سالمه مجرد 

 برای ازدواج دعا میکنید 💔💔💔💔💔💔

خییییلی خستم 😭😭😭😭

حقم نیست ظاهر و بازنم خوبه 

میشه دعام کنید 

فعلا نمیتونم برم زیارت 💔💔💔😭😭😭😭

گیسو  

لطفا درخواست دوستی ندید 🙏

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من اینو نشنیده بودم ولی پارسال یا خواهرشوهر مجردم رفتیم مشهد یادمه مادرشوهرم زنگ میزد میگفت نمازه رو خوندی؟؟؟ بخدا تا اومدیم سر یک هفته خواستگار اومد و نامزد کرد و زودی هم باردار شد خداروشکر زندگیشم خیلی خوب

ممنونم که با ما به اشتراک گذاشتی

زیارتت قبول

ان شاءالله خواستگارت همونی باشه که مدنظرته و خوشبخت بشی

برا ما مجردا هم دعا کن

نماز جعفر طیار واقعا معجزه میکنه

♥️ خدای مهربانم تو را سپاس♥️
۳۲ سالمه مجرد   برای ازدواج دعا میکنید 💔💔💔💔💔💔 خییییلی خستم 😭😭😭😭 حقم نیست ظاهر ...

چشم گیسو جانم

سعی کن هر روز صوت سوره بقره رو گوش بدی 

نماز جعفر طیارم هر روز بخون

من تو اینستا ی پست دیدم که دختر خانومه از این طریق ازدواج کرده بود از ازدواجشم راضی بود منم انجام دا ...

عزیزم من ا ماه قبل از اومون همسرم رفتم مشهد و چون تا حالا پنجره فولاد نرفته بودم هی به دلم افتاده بود برم اونجا و کلی با اما رضا حرف زدم و قلبم آروم شد و بعد حاجتم گرفتم ان‌شاءالله همه مجردا به زودی یه ازدواج خوب وعالی در پیش داشته باشن. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز