فکر کنم راضیه ولی خب به جز زندگی ائمه با همسران خوبشون هیچ وقت رضایت صد در صد وجود نداره
ان شاءالله همه جوونا خوشبخت باشن
اینم که میگم تحقیق کنید چون اینطور فکر نکنی حالا که از مشهد برگشتی لزوما ادم خوبیه
در کل فقط و فقط امیدت به خدا و دعای اهل بیت باشه،امیدوارم حالا که ذوق داری و از مهربونیت اومدی گفتی تا بقیه هم حاجت روا بشن ،بهترینا برات اتفاق بیفته