2777
2789
عنوان

زندگی نکبت

419 بازدید | 16 پست

مامانم بیماره یه بیماره روانی واقعی تا جوون بود از دزدی و هم خوابی با هر کی فکر کنید داشته تا هزار کار دیگه 

الانم که سنی ازش گذشته و 40و خورده ای سن داره و در استانه 50سالگیه کارش شده بازی با روان من و خواهر برادرم فقط فوش میده فوشای فوق العاده زشت سر کوچیک ترین مسائل دعوا راه میندازه بعد تخت خواب میاره میخوابه یا شروع میکنه به عربده کشیدن اینقدر  جیغ زده جیغ زده جیغای وحشتناک نمیتونم توصیف کنم تو مغزم صداش همیشه هست خسته شدم واقعا دیوونه شدم بابام نمیبردش پیش روانپزشک البته ی دوره ای میرفت الانم قرص میخوره ولی نمیبره بستریش کنه من خسته ام از جیغ دعوا فوش تحقیر. خودمو بکشم یا این هرزه ی کثافتو اگه بکشمش با چاقو همه ی خانواده رو نجات دادم 

در حق ما مادری نکرده جز اینکه مارو ب دنیا اوردهخیلی روانم خسته اس خیلی حالم بده از خدا گله دارم بابت خلق همچین موجودی.. چرا باید نصیب ما باشه 

چرا خاله های من اینقد زن های پاک و درست و حسابی ان بچه هاشونو نوه هاشونو با عشق و ارامش بزرگ کردن اما ما هر روز تو رنج و عذابیم اگه خفه اش کنم یا با چاقو بکشمش و برم اعتراف کنم اعدام میشم ولی خانواده ام بقیه عمرشونو ب راحتی زندگی میکنن

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

در این تاپیک سکوت طلا و حرف زدن بدل است  

من مجرمم جرمم اینه که دخترم:)))) کاربر مرد حق درخواست دوستی نداره وگرنه تعلیقه🥱 گاهی اوقات خیلی زود دیر میشود 🙌🏻 سعی می کنم انرژی مثبت بدم 🎈 جمله همیشگی دعام با خدای رنگین کمان هست ❤️💕🌈اگه خواستی بگو تا برای توام دعا کنم🎈
در این تاپیک سکوت طلا و حرف زدن بدل است    

خسته گی روانی میدونی چیه 

داداش کوچیک من چ گناهی کرده ک باید این صحنه ها رو ببینه مادر کثافت هرزه اش رو ببینه ک همش جیغ میکشه جیغ جیغ اونم ن جیغای عادی مثل اینکه عزیزش مرده ولی اگه ی بار فقط یه بار خفه اش کنم فقط من قربلنی این داستان میشم یک سال درگیر دادگاه و پلیس میشن خانواده ام و تمام برای تموم عمرشون راحتن 

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم متاسفم که چنین چیزی می‌شنوم و هیچ کاری ازم بر نمیاد. 

گلم مامانت رو بیخیال شما خودت برو پیش روانشناس تا رو زخمات مرحم بزاره اگر نمیتونی با شماره 123 اورژانس اجتماعی 

1480 با من حرف بزن تماس بگیر 

امیدوارم بتونه بهت کمک کنه، به خدا میسپارمت

خسته گی روانی میدونی چیه  داداش کوچیک من چ گناهی کرده ک باید این صحنه ها رو ببینه مادر کثافت ه ...

والا حرفم نمیاد نمیدونم چی بگم

من مجرمم جرمم اینه که دخترم:)))) کاربر مرد حق درخواست دوستی نداره وگرنه تعلیقه🥱 گاهی اوقات خیلی زود دیر میشود 🙌🏻 سعی می کنم انرژی مثبت بدم 🎈 جمله همیشگی دعام با خدای رنگین کمان هست ❤️💕🌈اگه خواستی بگو تا برای توام دعا کنم🎈
عزیزم متاسفم که چنین چیزی می‌شنوم و هیچ کاری ازم بر نمیاد.  گلم مامانت رو بیخیال شما خودت برو ...

یعنی همه ی ما بریم پیش روانشناس تا کی بریم؟؟ چند بار بریم +؟ مگه میشه باید راحت شیم باید نفس بکشیم بذار مردم قضاوت کنن بذار خبر بپیچه همه جا اما راحت شیم 

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
خسته گی روانی میدونی چیه  داداش کوچیک من چ گناهی کرده ک باید این صحنه ها رو ببینه مادر کثافت ه ...

با آسیب زدن به مادرت فقط بهش خودش و خانواده لطف میکنی ولی تو چه گناهی کردی که قربانی بشی

یعنی همه ی ما بریم پیش روانشناس تا کی بریم؟؟ چند بار بریم +؟ مگه میشه باید راحت شیم باید نفس بکشیم ب ...

من دارم راجب تو حرف میزنم! تو کجای ماجرایی؟ لازمه تو خانواده یه نفر بره دنبال کمک تا بقیه رو نجات بده. 

داشتن یک فرد بیمار تو خانواده رو روان همه تأثیر منفی میزاره 

بهتره بودنش تا نامادری بیاد هست و نیست تونو عین دزد بالا بکشه کاری باش نداشته باش مگه اتاق نداری؟ هنس فری بزن بمون تو اتاقت گیر نده به اینا حتمن مشکلاتی داره که تو نمی دونی دخالت نکن به کاراش

همه عمرت پشت میله های زندون پیر میشی و سو سابقه و نگاه بد ِ مردم ........ولش کن وسوسه ی شیطونه اینا 

داداشت چن وقت دیگه قد کشید خودش بلده حق اشو بگیره زندگی بقیه ی مردمم همینه هیچ کی گل و بلبل نیست ای روزا 

هم خواب دیگران بود و بابات طلاقش نداد؟

بله. چون ما چیزایی میدونیم ک اون نمیدونه!! اون فقط فکر میکنه زنش ی دیوونه اس ک کاراش دست خودش نیس ولی ما میدونیم ک اون ی هرزه اس ک حالا ک پیر شده و ما محدودش میکنیم ک بیرون نره یا تلفناشو چک میکنیم داره این رفتا رو نشون میده.. همش هم توجیح میکنه ک بابا مامانتون گناه داره مریضه سر ب سرش نذارید ولی نمیدونه ک چ کارایی کرده زن طفل معصومش

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

@رهگذرپاییز تاپیکم ترکید نتونسم بخونم چی نوشتی

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش