2777
2789
سلام من ریزش مو دارم که آزدادم فهمیدم هورمون مردانم بالاست. ..خیلی نگران موهامم رفتم دکترگفت بایدیکسال زیرنظرباشی داروهورمونی استفاده کنی....نظرشمادرموردروشهای سنتی چیه؟
    باتمام وجود به وجود پرازعشق ومهربونیت افتخارمیکنم دخترکوچولوی من❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزیزم.. من هر چی گرمی میخورم صورتم سریع جوش میزنه.. هم صورت هم بدنم.. در حال اقدام به بارداری هم هستم.. گرمی میخورم که رحمم گرم شه.. ولی اینجوری میشم.. چیکار کنم خسته شدم از جوشای لعنتی.. میگن مزاجم گرمه.. کمترش کنم گرمی رو؟برای باردارشدنم؟ماه سوم اقدامم.. ممنون میشم جواب بدید..
من به خدای خودم ایمان دارم.خداجونم ممنون که میخوای به من وهمسری امسال یه نی نی سالم بدی. خدایا حاجت همه بندگانتو برآورده کن . عاشقتم خداجووووووونم
دماوند جان روغن نارگیل اصلش رو خودم هم دارم هم برای مو هم برای ابرو خوبه اما یادت باشه چربی جات خودش باعث ریزش مو میشه بنابراین همین روغن ها رو با ی یکی دو شب در میون زد در ضمن ماینوکسیدل خوب نیست یه مدت پر پشت می شه بعد همش می ریزه
خداوندا برای هر چه بهتر بزرگ کردن فرزندانم به من آگاهی بده .
شمیم برای تنظیم هورمون هات به روش گیاهی داروی تنظیم کننده قاعدگی دارم عالیه وضعیت قاعدگیت چطوره ؟
خداوندا برای هر چه بهتر بزرگ کردن فرزندانم به من آگاهی بده .
زهرا جون برو سایت تبیان یه پرسشنامه هست پر کن بهت می گه برای لاغری شکم و پهلو یک پرهیز از سردی جات دوم مصرف اطریفل صغیر البته من درست نمی کنم ارسال کنم اما اگه کسی حتما بخواد هزینه رو واریز کنه براش می فرستم هزینه هم نمی دونم چنده اگه خواستی بهم پیامک بده محتویات رو چک کنم بهت قیمت بدم در ضمن داروی اطرفیل صغیر توی عطاری های معتبر هم پیدا می شه اما اگه می خوای دست ساز من باشه بهم پیامک بده
خداوندا برای هر چه بهتر بزرگ کردن فرزندانم به من آگاهی بده .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز