خانم ها ماه پنجم اقدامم... همه آزمایشاو سونو هام سالم بوده اما امروز پریود شدم، واقعا نمیفهمم اونایی که میگن بی خیال باش و بهش فک نکن میشه.... خوب بیاید بگید چیکار کردید بیخیال بودید؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بچه هم بیاری بازحرف مردم تموم نمیشه بی خیال عجله نکن
آخه این مردم مادرشوهر ادمه..... هرکی حامله میشه زنگ میزنه به من میگه.... عروسش که از من کوچیکتره سه تا آورده تا حالا، من که کاری به اون ندارم هر کی اختیار زندگی خودشو داره اما یه حسی بهم میدن که انگار عقب افتادی