سلام دوستان من ۱۱ هفته باردارم و متوجه نبض شکمم شدم( دور ناف ) این به خاطر بچست؟ خطرناک نیست؟ و اینکه کسی مثل من بوده بارداریش و اینکه جنسیت بچش چی بوده؟
مامان جونم عاشقتم در میان اشکال هندسه عاشق شش گوشه ام🌸💜 بزن باران نوازش از تو باشد گریه از من!بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من دراوج گریه ها فقد تو میشوی پناه من به داد من برس.........♡
من ک باردار نیستم هم شکمم نبض میزنه فک نکنم ربطی داشته باشه آخه جنین تا چندماه مگه تو رحم نیس چ ربطی ب شکم داره. باز سر رشته ای ندارم ولی منم شکمم نبض میزنه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اره 🤣 به من گفتن غربالگری اجباری نیست که یعنی واجبه باید برم؟
نمیدونم والا دکتره اصلا از من نپرسید هم ان تی هم غربالگری و نوشت برای هفته ۱۱ امم😂
مامان جونم عاشقتم در میان اشکال هندسه عاشق شش گوشه ام🌸💜 بزن باران نوازش از تو باشد گریه از من!بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من دراوج گریه ها فقد تو میشوی پناه من به داد من برس.........♡
مامان جونم عاشقتم در میان اشکال هندسه عاشق شش گوشه ام🌸💜 بزن باران نوازش از تو باشد گریه از من!بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من دراوج گریه ها فقد تو میشوی پناه من به داد من برس.........♡
حالت تهوع صبحگاهی ندارم فقط در طول روز خیلی هم کمه شیرینی نسبتا بیشتر میخورم رشد موهام ...
من شبا حالت تهوع دارم
از شیرینی بدم میاد عاشق چیزای شورم😁
رشد موهای من کم شده😂😂😂
هر از گاهی سردرد دارم
من اصلا نمیتونم حدس بزنم چیه😂
انشالله همونی که میخای بشه
مامان جونم عاشقتم در میان اشکال هندسه عاشق شش گوشه ام🌸💜 بزن باران نوازش از تو باشد گریه از من!بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من دراوج گریه ها فقد تو میشوی پناه من به داد من برس.........♡