2777
2789
عنوان

نبض شکم

128 بازدید | 8 پست

سلام دوستان من ۱۱ هفته باردارم و متوجه نبض شکمم شدم( دور ناف ) این به خاطر بچست؟ خطرناک نیست؟ و اینکه کسی مثل من بوده بارداریش و اینکه جنسیت بچش چی بوده؟

آخی عجله جنسیتو داریا

این هفته قراره بری ان تی؟ و غربالگری!

 مامان جونم عاشقتم                                              در میان اشکال هندسه عاشق شش گوشه ام🌸💜         بزن باران نوازش از تو باشد گریه از من!بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من دراوج گریه ها فقد تو میشوی پناه من به داد من برس.........♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره 🤣 به من گفتن غربالگری اجباری نیست که یعنی واجبه باید برم؟

نمیدونم والا دکتره اصلا از من نپرسید هم ان تی هم غربالگری و نوشت برای هفته ۱۱ امم😂

 مامان جونم عاشقتم                                              در میان اشکال هندسه عاشق شش گوشه ام🌸💜         بزن باران نوازش از تو باشد گریه از من!بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من دراوج گریه ها فقد تو میشوی پناه من به داد من برس.........♡
اره 🤣 به من گفتن غربالگری اجباری نیست که یعنی واجبه باید برم؟

حست میگه چیه بچت؟ علائمتو بگو منم بگم ببینیم جنسامون یکیه😂😂😂

 مامان جونم عاشقتم                                              در میان اشکال هندسه عاشق شش گوشه ام🌸💜         بزن باران نوازش از تو باشد گریه از من!بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من دراوج گریه ها فقد تو میشوی پناه من به داد من برس.........♡
حست میگه چیه بچت؟ علائمتو بگو منم بگم ببینیم جنسامون یکیه😂😂😂

حالت تهوع صبحگاهی ندارم فقط در طول روز خیلی هم کمه 

شیرینی نسبتا بیشتر میخورم 

رشد موهام خیلی زیاد شده 

سر درد ندارم 

حسم میگه پسره خوابشم دیدم حالا نمیدونم بازم 😅

حالت تهوع صبحگاهی ندارم فقط در طول روز خیلی هم کمه  شیرینی نسبتا بیشتر میخورم  رشد موهام ...

من شبا حالت تهوع دارم

از شیرینی بدم میاد عاشق چیزای شورم😁

رشد موهای من کم شده😂😂😂

هر از گاهی سردرد دارم

من اصلا نمیتونم حدس بزنم چیه😂

انشالله همونی که میخای بشه

 مامان جونم عاشقتم                                              در میان اشکال هندسه عاشق شش گوشه ام🌸💜         بزن باران نوازش از تو باشد گریه از من!بهانه ای بده به ابر کوچک نگاه من دراوج گریه ها فقد تو میشوی پناه من به داد من برس.........♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طبیعیه یا نه

melika_09 | 21 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش