2777
2789
عنوان

نتایج کنکور

162 بازدید | 11 پست

نزدیک اعلام نتایجه، نصیحت کنم جوونا رو.

ببینین اکثر اونایی که میگن دانشگاه مهم نیست، دانشگاه خوبی قبول نشدن! گول این جمله رو نخورین.

دانشگاه یا بهتر بگم کامیونیتی که انتخاب می‌کنین اهمیتش از رشته بیشتر نباشه، کمتر نیست.

نمی‌گم لزوما همه ولی بعضا یه سری از دانشگاه ها ممکنه جوش طوری باشه که شما با آدمای غیر هدفمند که حالا صرفا اومدن به مدرکی بگیرن و کلا تو وادی درس و تحصیل نیستن و برای چیز دیگه واقعا انگار اومدن دانشگاه بُر خوردن باهاش خیلی براتون گرون تموم میشه.

این متنو جایی دیدم گفتم شاید بد نباشه بزارم چون تا حدودی موافقم باهاش البته قسمت آخرشو یکم تغییر دادم چون کلمه ی مناسبی استفاده نشده بود 

بعدم یه مورد دیگه به اینا که میگن تو دانشگاه چیز خاصی نیست و یه اصلاح بی ادبانه بکار میبرن که فکر کنم خودتون متوجه شده باشید هم توجه نکنید اگه خیلی راست میگن چرا خودشون انصراف نمیدن! 

اگه هدفی دارید لطفاً تلاش کنید سعی کنید یه دانشگاه خوب برید تو رشته ای که علاقه دارید اطرافیانتون و اینکه با کیا میگردید خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو میکنید تو پیشرفت و آینده شما موثره 

امیدوارم که تک تک تون موفق باشید 



نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه احمقی دیشب جلو بابام گفت که دانشگاه روزانه نرو! از آزادم بیشتر پول میخاد !!! بری آزاد بهتره !&nbs ...


🙄

اونوقت می‌گفتی تحصیلات خودش چیه و از کدوم دانشگاه

برو پیش یه مشاور همراه خانوادت و توجه نکن بنظرم بعدم وقتی دولتی بیاری مخصوصا علوم پزشکی چرا آزاد

الان دوست خودم پزشکی آزاد میخونه نزدیک بیست تومن شهریه میده بماند که یه چیز ثابت هم نیست و هرساله افزایش داره

یه احمقی دیشب جلو بابام گفت که دانشگاه روزانه نرو! از آزادم بیشتر پول میخاد !!! بری آزاد بهتره !&nbs ...

چجوری نداره که 

بگو اگر تو روزانه یه قرون ازمون پول گرفتن من همونجا انصراف میدم 

بعضیا فکر میکنن علامه دهرن درحالی که مثقالی هم بارشون نیست

گروه مشاوره ماتینا🤍✨️سوالی داشتید در خدمتم🌻🌱
یه احمقی دیشب جلو بابام گفت که دانشگاه روزانه نرو! از آزادم بیشتر پول میخاد !!! بری آزاد بهتره !&nbs ...

بنده خدا بیراهم نگفت اونقدر

پول آزاد سازی مدرکی که میگیرن خیلی زیاده 

اگر بخوای مهاجرت کنی تو دردسر میوفتی 

چجوری نداره که  بگو اگر تو روزانه یه قرون ازمون پول گرفتن من همونجا انصراف میدم  بعضیا ف ...

😑🙁اه 🤕 مامان بابام حرف هر ننه قمری رو باور میکنن به جز من       فک نمیکنم بگم پول نمیخاد قبول کنه    البته اگه نظرش عوض شده باشه به خاطر حرفهای اون 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز