2777
2789

قشنگه

من‌ هیچ‌وقت تسلیم نشدم،خسته‌ چرا،اما تسلیم نه؛یه شبایی تا صبح اشک ریختم،از درد چشمام رو نبستم،هِی خاطرات رو مرور کردم،اما صبحش با لبخند بلند شدم و انگارنه‌انگار که اون آدمِ دیشبی خودم بودم.کم آوردم؛ولی جا نزدم...با همه‌‌ی دردها ادامه دادم ؛ حتی وقتایی که می‌دونستم ممکنه تهش هی‌چی نباشه ! ادامه دادم ؛ تا سرم پیشِ خودم بالا باشه ! ادامه دادم ؛ تا اگه نشد ، به خودم بگم:« فدای سرت ، مهم اینه که تو تلاشت رو کردی ..! »بخاطرِ همین‌هم هیچ‌وقت نه پشیمونم ، نه افسوس می‌خورم و نه منتظرِ کسی هستم که بیاد و نجاتم بده ! ناجیِ من همیشه خودم بوده و بس ... :)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یاد هانیه میوفتم ولی معنی قشنگی داره و تفظشم بد نیس🥰بنظرم رو هلیا هم فکر کن معنیش میشه دختر خونگرم 😍❤️ برو تو سایت نام نیکو ببین یه تعریف و توصیف قشنگی نوشته عاشق این اسم میشی 

کاربری دزدی 😐✌🏻دزده شده توسط جیگرتون در ۱۱ تیر ۱۴۰۲😌🙌🏻 تایپک های از این تاریخ به بعد گردن میگیرم😶🤝🏻 باردار نیستم تیکر تولد ۱۸ سالگیمه🤗💜
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز