2777
2789
عنوان

تولد زنداییمه

1044 بازدید | 19 پست

امروز تولدشه 

میخوام بهش تبریک بگم 

و براش خیلی ارزش قائلم 

نمی‌خوام خیلی ادبی و مثل این متن اینترنتی ها باشه 

میخوام ساده و با عشق باشه 

اگر تبریکی به عزیزانتوم میگین که زبانی زیبا داره ممنون میشم بگین 


زندایی جونم تولدت مبارک

نلایک:)💞 خدایا به بندهات بگو تو خدایی نه اونا .الهی گاهی نگاهی ،پروردگارا ازت میخوام هیچ کس درد جدایی نکشه،کسی مسبب خراب شدن یه آشیونه نباشه،خدایا خودت نگهدار زندگی تموم بنده هات باش نزار ادما با بی رحمیشون  ویرانش کنن 🤲دوست داشتید برای حل مشکل من یک صلوات بفرستید.. یا امام رضا یه سفر دو نفره دست تو دست هم ازت میخام 😭❤

فتنه ی فامیل تولدت مبارک 

زن دایی خودمو میگم 🥴

فقط 13 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

🧸از اون عروسک بچگی هات که همیشه ترس گم شدنش رو داشتی چه خبر؟📰از اون روزنامه دیواری دوران مدرسه که به خاطرش با دوستت دعوات شد چه خبر؟ 📝از اون امتحان ریاضی که شب قبلش از استرسش خوابت نمیبرد و دستات میلرزید چه خبر؟ 🧪از اون نمره امتحان علوم که به خاطرش گریه کردی چه خبر؟👐 از خودت چه خبر؟ اونا همه تموم شدن و خاطراتشون هم تا وقتی این متنو نخوندی یادت نیومد.بیشتر حواست به خودت باشه❤️ خیلی دلم میخواست همیشه بگم به قول فلان استادمون که فلان حرفو میزد،ولی متاسفانه چنان حافظه ضعیفی دارم که نه حرفشون یادم میاد نه فامیلیشون. حرفای قشنگی میزدن،خودتون پند بگیرید🤣🤣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ای جان، بچه ها خواهرا شوهر منم برام تبریک میفرستن، کیف میکنم، خیلی دوسشون دارم🥰

شیطان که رانده گشت جز یک خطا نکرد☝🏻 خود را برای سجده ی آدم رضا نکرد☝🏻 شیطان هزار بار بهتر ز  بی نماز☝🏻  او سجده بر آدم و این بر خدا نکرد💔 با خدا باش و پادشاهی کن...💖 

نکنه زن دایی ات منم ..منم امروز تولدمه . با دختر خواهرشوهر خوبیم

اسم زن دایی ات چیه

بازم نشد.باور کن آنقدر ها هم سخت نیست فهمیدن اینکه بعضی ها می آیندکه نمانندنباشندنبینندو تــو اگر تمامی دنیا را هم حتی به پایشان بریزی آنها تمامی بهانه های دنیا را جمع می کنندتا از بین آنها بهانه ای پیدا کنند که بروند دور شوند.که نمانند اصلا پس به دلت بسپار وقتی از خستگی های روزگار پناه بردی به هر کسی لااقل خوب فکر کن ببین از سر علاقه آمده، یا از سر … !تا دنیایت پر نشود از دوست داشتن هایِ پر بغض که دمار از روزگارت درآورد !

و تو زاییده شدی که آرامش کل خاندان رو بهم بزنی 

مرسی که هنوز هستی و منقرض نشدی 

اینو من واسه زنداییم میگم البته فک کنم به درد شما نمیخوره

امضام خونده بشه🤌وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنید، کمک می‌کنید یک نفر هفتمین ویلای خود را بسازد و دهمین ماشینش را بخرد؛ اما وقتی از بقالی محل یا یک مغازه ساده خرید کنید آن فرد می‌تواند برای فرزندش آن وسیله‌ای که نیاز دارد را بخرد ... حداقل چند قلم از خرید هاتون را مخصوص بقالی و مغازه های کوچک بذارید و همه مایحتاج خود را از فروشگاه های بزرگ نخرید و به اندازه خود کمی جلوی این سیستم سرمایه دار پرور تبعیض آمیز را بگیرید.                   و من یتوکل علی الله فهو حسبه✨
بیا زندایی پیداش شد ب طور زنده تبریک بگو 😁

😁

بازم نشد.باور کن آنقدر ها هم سخت نیست فهمیدن اینکه بعضی ها می آیندکه نمانندنباشندنبینندو تــو اگر تمامی دنیا را هم حتی به پایشان بریزی آنها تمامی بهانه های دنیا را جمع می کنندتا از بین آنها بهانه ای پیدا کنند که بروند دور شوند.که نمانند اصلا پس به دلت بسپار وقتی از خستگی های روزگار پناه بردی به هر کسی لااقل خوب فکر کن ببین از سر علاقه آمده، یا از سر … !تا دنیایت پر نشود از دوست داشتن هایِ پر بغض که دمار از روزگارت درآورد !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز